Google ví všechno

in Česky!4 years ago

Pročítal jsem si nové příspěvky na českém Hive a zaujaly mě dva příspěvky, od @womic a @bucipuci. @bucipuci pokládal otázku, odkud je zámek a @womic našel v lese nějakou divnou věc.

A protože jsem si nedávno nainstaloval na mobil aplikaci Google Lens, která prý umí poznávat věci, tak jsem se to rozhodl hned zkusit. Spustil jsem appku a namířil kameru v mobilu na obrazovku počítače.

Pozná Google Lens, co za divnost našel womic v lese?

image.png

Super! Google Lens poznal, že je to houba, a dokonce nejspíš i správně určil druh.

A pozná Google Lens, kde byl bucipuci?

image.png

Nevím, jak to Google Lens dělá, ale dělá to velmi dobře.

vote_follow.png

Sort:  

to je šikovný to si taky stáhnu dík

Pokrok je pokrok :-)

Šikovná aplikace.

Aplikace co všechno pozná je super... Ale to uvědomění, že Google ví hromadu věcí i o nás je trochu strašidelný.

jj tohle jsem použil když jsem odpovídal na ten post... a je fakt zajímavý že to je třeba lepší dost často než některé ty aplikace co rozpoznávaj přírodu, speciálně ty houbové za moc nestojej... :)

jo a anglická verze ti hodí rovnou tu ježatou, jak koukám v té české to hodí první loupavou