Minuta strachu

in Česky!4 years ago (edited)

Před pár dny dostal synek úkol z češtiny. Napsat krátký sloh na téma "minuta strachu". On je synek celkem povídavý, tak jsem neměl nejmenší pochyby, že to sepíše levou zadní. Ale ukázalo se, že mu to nejde tak lehce. O čem psát? Copak se dá někde zažít minuta strachu? Taková blbost?

O něco později...

Před několika týdny jsem si do mobilu nainstaloval aplikaci eRouška. Aplikace za normálních okolností tiše odpočívá na pozadí, njak se neprojevuje, a jen přes bluetooth sbírá kontakty.

image.png

Vlastně jsem na tu nenápadnou aplikaci prakticky zapomněl. Takže když se mi takhle k večeru najednou mezi oznámeními na mobilu z ničeho nic objevilo oznámení aplikace eRouška, byl jsem překvapený.

Takže i já?

A kde? V práci, v supermarketu, v autobusu?

Tak jsem sebral odvahu a to oznámení rozkliknul.

Aplikace eRouška mi tímto oznamuje, že k žádnému kontaktu s pozitivní člověkem za poslední dny nedošlo.

Uf.

Tohle mi nedělejte.

vote_follow.png

Sort:  

Domnívám se, že toho šmírování je i bez takovéto aplikace dost, takže do mobilu mi erouška nesmí ;)