V naší závodní jídelně

in Česky!2 years ago

Závodní jídelna v naší fabrice vlastně není žádná závodní jídelna. Jednak se tam nezávodí, jednak firma Aramark dává přednost označení firemní restaurace, přestože prostředí je skutečně spíše jídelní, než restaurační.

Když jsem měl dnes zhruba hodinu před obědem, podíval jsem se na intranet, co vlastně mám objednáno a na co se můžu těšit.

Popravdě řečeno, vaří se tam celkem dobře a já nejsem vybíravý, takže jídelníček často ani celý nečtu a objednávám si první slušné jídlo, na které narazím.

image.png

Na dnes mám tedy objednaný ten smažený lunchmeat, což sice zní dost ordinérně, ale opravdu to není ten z konzervy - je vyráběný a fakt docela dobrý.

Nicméně až teď mě zaujalo to, čeho jsem si dřív při objednávání nevšiml: Kuře v ústřicové omáčce?

Ústřice jsou odedávna považované za afrodiziakum. Jak jsem se dozvěděl na internetu, po požití ústřic jedlých by mělo docházet k vyšší žádostivosti a touze. Stimuluje libido a přitom má vliv na naši centrální nervovou soustavu. Vysoké procento zinku v ústřicích podporuje tvorbu ženského sekretu a mužského hormonu testosteronu.

Uf.

Tak si říkám - neudělal jsem s tím lunchmeatem chybu? Na druhou stranu, to množství ústřic v omáčce bude beztak jen homeopatické. A taky bych mohl skončit jako Mr. Bean po hotelové snídani.

image.png

sepa.png

Support Me on Ko-fi

vote_follow.png

Sort:  

U nás napřed působil Eurest. Ten se postupem času tak zhoršil, že ho nahradil Aramark. A ten se postupem času tak zhoršil, že ho nahradil GTH catering. A ten se zatím drží :-)

U nás jsme vystřídali taky několik firem s podobnými výsledky. Nejdřív dobrý a potom?
No... Hlad je svinstvo

 2 years ago  

Myslíš to tak, že když je někdo příliš hladový po zisku, že pak vaří svinstvo?

Něco v tom bude. Když ze začátku to jde a pak se to začne šulit.

Sice u nás špatně vaří, ale když je hlad nějak to překousnu. Ale už se stalo že jsem pár jídel nedal. A to je co říci

 2 years ago  

Dědeček říkával:"Dobré prase všechno spase, ale brzo chcípne..."

Jj. To pořekadlo znám

To je přesně ono...

Co počít v práci se zvýšeným libidem? :)

 2 years ago  

Mít v šupleti blok a napsat báseň... To by tedy bylo moje řešení.

Kolik básní jsi už napsal? A můžeme je vidět? :)

 2 years ago  

Jako mladší jsem psal dost. Ale po padesátce dám tak dvě za rok... A většinou je to společenská lyrika. Libido došlo. Ale vykradu jiného autora, co mě teď napadl...

"Když jde má milá po ulici,
ať ráno je či poledne,
k oknům se hrnou nájemníci.
Každý se za ní ohlédne.

Kdyby jen věděli,
jaká jsi kostnatá...
Všk by nám přestali
bušiti navrata!"

Dojde-li k poklesu pracovní morálky, třeba to nebude pouze tím, že je pátek.

 2 years ago  

Ty máš už dneska pátek?

Proč by nebyl pátek, když je zítra svátek?

(Omg, píšu báseň. Snad se nedostavilo libido?)

 2 years ago  

Ústřice - velice... To nejsou básně, ale veršovánky.

Mě baví ty ceny, to je neuvěřitelné :D I kdybych si dala všechna jídla včetně ústřicové omáčky, tak se pořád nedostanu na cenu klasického meníčka v Ostravě :)

Myslím, že bych se po několika dnech u vás v práci se svým apetitem neunesla :D

Takových by bylo :) Za tuhle dotovanou cenu máme nárok na jedno jídlo denně, případné další jídla jsou za plnou cenu, ale to ani nevím kolik je, protože to nevyužívám. Jeden oběd mi stačí :)
btw jsme fabrika a porce jsou "dělnické". Sedm knedlí ke guláši je standard.

No jo, když mě knedlík nezasytí, já potřebuju maso :D Ale chápu, že jeden oběd stačí, taky se tím snažím řídit :D