You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pre-warm up

in Česky!3 years ago (edited)

Ten pás před silovým tréninkem může opravdu vypadat divně, ale já to vlastně dělám podobně. K venkovnímu workoutu většinou běžím, takže dorazím zahřátý a prokrvený a může v podstatě rovnou na věc. Ale jasně, že si hned nenaložím maximálky (začínám někde na 25% a jedu pyramidu nahoru a pak s blížícím se koncem tréninku zase dolů k těm 25%).

Nedávno jsem ale zjistil, že tady v Polsku je rouška povinná i při běhu, což bych jako fakt nedal, takže teď po příchodu na plac nějaký ten minimální warm up zařadit musím, většinou k tomu používám gumový expandér.

Btw na @tttweety jsem se chtěl zeptat už dávno... Takže skončila jen tady, ale jinak spolu pořád jste ;)

Sort:  

To je právě ten kontext no. Pokud to máš někde dál, tak to samo smysl dává :) Jinak bych ale teda místo pásu preferoval jiný věci (třeba ty masážní válce).

Jo jo @tttweety je jenom líná :D

To já samozřejmě taky, já snad na páse v životě nestál, přijde mi to takové divné :D Proč chodit/běhat zavřený na místě, když to můžu dělat venku na čerstvém vzduchu, že... Šlo mi jen o tu podobnost toho pohybu ;)

Tak ji zkus přemluvit, @loulou1987 mi právě říkala, že je škoda, že v #cesky nejsou žádné holky :D

Ano ano, svatá pravda :D

Zkusim udělat, co je v mých silách, ale moc nadějí bych si nedělal :D