You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sportování v lockdownu

in Česky!3 years ago (edited)

Závaží pozdní sběr :D Opět pobavila, moc pěkné zamyšlení :)

Mě coby letitého "streetworkouťáka" zavření fitek nijak nezasáhlo, ale když nám pak (toho času na Azorech) zakázali vylézat z domu, musel jsem taky zaimprovizovat :D

IMG_20200414_182321.jpg

I s vlastní vahou se dají dělat divy. Třeba takové zdánlivě banální kliky je možné dělat na desítky způsobů, úchopů a obtížností (až třeba po dost extrémní verzi kliků ve stojce, ke které jsem se zatím dopracoval jen párkrát).

Musím ale říct, že na tohle kouzelné místečko tady v Krakowě jsem si opravdu hodně zvykl...

IMG_20201202_133305.jpg

...a bude to jednou těžké loučení. Fotka je z prosince z doby, kdy tu byla klasická fitka zrovna otevřená. Teď jsou zase zavřená a na "mojem" cvičišti to je hlava na hlavě :(

Za tvou kreativitu, nezdolnou vůli a tento parádní článek posílám pozdrav od TipU ;)

@tipu curate 3

Sort:  

Víš co mi trvalo nejdýl vymyslet na doma? Hyperextenze. Jako třeba dipy pohoda. Ale jak to udělat s hyperextenzí (a to i reverzní), to byl oříšek :D

No ty jako takový pohybový vědátor jsi to musel mít doma ještě mnohem těžší :) Jak jsi to teda vymyslel? :)

Jsou věci, který nechci úplně ukazovat, protože by je někdo mohl nedejbože opakovat :D ale někdy se k tý "kreativitě" dostanu...

Hmm, to zní tajemně :) Dobrý teaser, budu se těšit :D

To by mě taky docela zajímalo, taky jsem nad tím chvilku přemýšlela :D

Děkuju moc, Peťo!

Ty tvé popruhy v okně jsou boží :D prostě když člověk potřebuje, tak si poradí. Tak si to cvičiště ještě pořádně užívej, dneska je nádherně 😉

Jo ty gumy v okně byly občas sranda, zvlášť když zrovna někdo šel dole pod domem a viděl mě :D (beztak tam neměl co dělat, když byl zákaz vycházení :D)

😀😀😀

Podobné kouzelné místečko máme taky, i když menší. Taky nejsme Krakow ale jen malé městečko :)