Když sluchátka, tak HIVE... To dá rozum, ne?

in Česky!2 years ago
Niceboy HIVE Pods 2

Tak se prosím sluchátka jmenují. No řekněte, mohl jsem si napsat Ježíškovi o jiná?

Niceboy

Tak pokud to nevíte, tak vězte, že jde o českou značku. Při vzniku bylo zacílení na sportovní a auto kamery, následně přišlo audio a nyní se Niceboy vrhl i do chytré domácnosti.

V naší domácnosti se první výrobek této značky objevil během předloňských Vánoc, kdy jedna z našich ratolestí rozbalila dárek a nalezla tam bezdrátový reproduktor Niceboy RAZE. Z materiálů, zpracování i kvality zvuku jsem byl velmi mile překvapen. Poměr cena / výkon opravdu skvělý. Odtud tedy vanul vítr k výběru značky.

HIVE Pods 2

Mám jablečný telefon a se sluchátky, která byla součástí balení jsem co do kvality zvuku vcelku spokojen. Ale vadí mi kabel a vadí mi, že se i v těch uších nějak pohybují... A dát za jablečná bezdrátová sluchátka půlku cenu telefonu, to se mi taky nechce.

No a tak mě napadla stejná finta, jako naši ratolest s reproduktorem. Napíši si Ježíškovi... Snad jsem moc nezlobil...

A vyšlo to. Pod stromečkem jsem nalezl balíček, rozbalil a nyní se mohu podělit o zkušenosti po dvoutýdenním používání mých nových "pecek" do uší.

Při výběru jsem měl na mysli hlavně bezdrátovost, slušnou kvalitu zvuku, výdrž baterií alespoň 3 hodiny a jako bonus jsem bral, pokud do budoucna půjdou používat při běhu.

Tak se na to podíváme.

58E69FEF-9430-4BFD-9256-40C8E1A9576C_1_105_c.jpeg

Krabička, uvnitř schované nabíjecí pouzdro a v něm schovaná sluchátka. A dvoje náhradní gumové nástavce do uší.

Nabíjecí microUSB kabel, který jsem neměřil, ale více než 25 cm nemá a to mi přijde skoro škoda. Pokud chcete nabíjet někde na stole z USB portu, asi nebude problém. Pokud chcete nabíječku strčit do zásuvky, musíte řešit, aby nabíjecí krabička někde nevysela, nespadla a pod. Ale určitě je to věc, kterou jsem schopen přežít, protože microUSB kabelů se všude v okolí válí mraky a na funkci sluchátek to prostě nemá vliv.

Pak už jen stručný návod. Velmi stručný, ale vězte, že jiný prostě potřeba není.

F4342A45-DB92-4987-8261-D8E7B492D6BC_1_105_c.jpeg

Nabíjecí krabička, ve které sluchátka nabijete, ochráníte před úrazem i ztrátou.
Povrch pouzdra je z matného a na omak velmi příjemného materiálu. A výrobce udává hmotnost 46g se sluchátky. Kapsu vám tedy neutrhne.

Na víčku zvenčí logo firmy Niceboy, na víčku uvnitř název řady sluchátek HIVE. V zadní části krabičky microUSB pro nabíjení a vpředu 3 LED pro indikaci nabití a nabíjení.

A z praxe

Spárování proběhlo naprosto bez problémů, vše na první pokus a na jedničku.

Od doby, co jsem sluchátka zprovoznil, nemusel jsem je zapínat, vypínat, či znovu párovat. Prostě je vyndám z krabičky, sluchátka se zapnou, spárují a hrajeme. Po vložení do krabičky se vypnou a začnou dobíjet. Do krabičky tak nějak zapadnou, skoro jak na magnet (jestli tam tedy nějaký není). Po správném vložení se na sluchátku rozsvítí červená LED, která signalizuje vypnutí a nabíjení. Jakmile jsou sluchátka dobita, zhasne.

Na přední straně krabičky jsou 3 LED pro indikaci stavu nabíjení. Vložíte levé sluchátko, rozsvítí se levá dioda a to samé s pravým. Poté zhasnou a rozsvítí se při plně nabité krabičce 3, postupně pak zprava ubývají, takže víte, kdy krabičku připojit kabelem.

D09E0638-EC42-47D1-8B9B-4B22A58780D0_1_201_a.jpeg

Jak tedy na ovládání?

Ovládání sluchátek probíhá dotykovými tlačítky na obou sluchátkách. Trošku jsem si musel zvyknout na intenzitu, nebo spíše rychlost "dvojkliku" pro zesílení a zeslabení, ale snad již to mám v malíčku. Tedy spíše v ukazováčku.

Pokud by bylo potřeba sluchátko vypnout / zapnout, tak stisk 6s. Jak jsem již ale psal, není potřeba, pokud je ukládáte do krabičky.

Jeden stisk levé nebo pravé = Play / pauza při přehrávání nebo přijetí / ukončení hovoru v režimu handsfree.

Dvojitý stisk levé = Snížení hlasitosti o jeden stupeň
Dvojitý stisk pravé = Zvýšení hlasitosti o jeden stupeň

Dlouhý stisk levé = Předchozí skladba nebo odmítnutí hovoru
Dlouhý stisk pravé = Následující skladba nebo odmítnutí hovoru

Nějaké ty parametry si půjčime z webu výrobce

Model: Niceboy HIVE pods 2
Verze bluetooth: 5.0
Podporované profily Bluetooth: HFP, HSP, A2DP, AVRCP
Vodotěsnost: IPX5
Vzdálenost přenosu: 10 m
Frekvence: 20 Hz - 15 kHz
Citlivost: 94dB ± 3dB
Velikost měniče: 6 mm
Kapacita baterie sluchátek: 70 mAh
Kapacita baterie nabíjecího boxu: 500 mAh
Výdrž baterie: až 6,5 hodiny sluchátek (35 hodin s nabíjecím boxem)
Použité kodeky: AAC, SBC
Rozměry: 272618mm
Rozměry pouzdra: 633930mm
Hmotnost sluchátka: 5g
Hmotnost pouzdra: 46g se sluchátky

A na závěr ?

Musím konstatovat, že po dvou týdnech jsem spokojen.

Zatím jsem u všech předchozích bezdrátových audio zařízení musel řešit problémy s párováním. A nic tak nenaštve, když potřebujete třeba konzultaci po telefonu a volné ruce a HF se prostě ne a ne připojit. S HIVE Pods 2 jsem zatím nepocítil jediný zádrhel a doufám, že to tedy tak zůstane. Již mám i vyzkoušeno plynulé přepojování sluchátek a auta. Sednu do auta, špunty jdou do krabičky a přehrávání vcelku plynule přejde na audio v autě a obráceně.

Zvuk je, jak bych to řekl... Jasně, nejsou to uzavřená sluchátka, do kterých si pustí hudbu fajnšmekr, ale na pecky je zvuk naprosto super. Co mě mile překvapilo, to jsou basy, které jsou výrazné a přesto neduní. Zvuk je čistý, dostatečně kvalitní pro poslech hudby třeba v terénu a jednou třeba i při běhu.

Ano, psal tu @jedenjenda o HIVE Sport 2, která budou na sport určitě lepší. Ale pro mě je ten běh zatím jen okrajový a nevím jestli k tomu vůbec dospěju. Zatím jsem běhal bez hudby. Nicméně pokud jsem si zkusil trošku poklusu a poskoků, tak sluchátka v uších drží a s mým během by případně mít problém mít nemusela.

Za mě se tedy již podruhé potvrdil dobrý poměr cena / výkon u Niceboy.

Doufám, že budou sloužit a že vám tu nebudu muset v budoucnu popisovat nějaké trable... ;)

Sort:  

Ja jsem s temi svymi taky spokojen velmi :). A ani jsem nevedel, ze to je ceska firma :). Tak at slouzi!

Ještě tak rok zpátky bych nechápala tvé nadšení. Sluchátka jsem používala tak max na běh nebo do fitka a byla jsem ráda, že mi něco hraje v uších a neřešila jsem jak. Pak jsem si koupila mé nynější a bez nich už ani ránu. Používám je v práci, při sportu, v autě, telefonuju s nima, dívám se na filmy, prostě všechno. Neuvěřitelně šetří čas, protože můžu zároveň telefonovat a třeba uklízet nebo nakupovat. Takže už chápu, že i taková "blbost" jako sluchátka musí stát za to ;) Tak užívej, ať slouží a díky za fajn recenzi!

Určitě je nemám v uších celý den. Ale vyplňují plonkové časy, kdy si můžu pustit hudbu, čtení, rozhlasovou hru nebo podcast. A když už je s sebou mám, tak ono i to telefonování je někdy lepší, když potřebuješ mít volné ruce ;)

Já uvažoval o náhlavních sluchátkách stejné značky. Taky HIVE řada. Ale zatím jsem zhodnotil, že je vlastně tak nutně nepotřebuji :-D
Ale možná si příští rok zkusím taky napsat ježichovi