Velikonoční výšlap '22: Epilog

in Česky!2 years ago
Tak jako dobrý skutek bývá po zásluze potrestán, tak vám někdy vesmír udělí políček, abyste si tolik nevejskali, jak je všechno super... ;)

Sešli jsme po sjezdovce zpět na parkoviště v Ramzové, dali krátkou poradu jestli někde budeme hromadně stavět na kávu, že by se jako slušelo výšlap zhodnotit. Nechtěli jsme nikam zajíždět a je svátek, tak na slepo zkusíme v Branné cukrárnu. Zavřeno.

Podařilo se mi alespoň koupit vzorky v místním minipivovaru Kolštejn, loučíme se a vyrážíme.

image.png

image.png

Cesta ubíhala dobře, provoz nebyl velký, počasí přálo a i sluníčko se ukázalo...

A pak to přišlo.
Klokan před autem! Rána! Direkt mezi světla!
No, kde by se tam vzal klokan, že jo. Zajíc to byl... Ale velký jako klokan. A skákal taky jako klokan...

Posádka přežila, auto pouze zraněné... Na rozdíl od zajíce, pro něho to byla konečná.

photo_2022-04-27_12-43-25 (2).jpg

photo_2022-04-27_12-43-25.jpg

Kvůli pojistce volána PČR, ale naštěstí jsme nemuseli čekat na nehodovku z okresu. Poslali nám tam chlapy z obvodu. Celkové zdržení tedy byla "pouhá" hodinka.

Nad karambolem se pobavili příslušníci i servisáci... Ono trefit na Velikonoce zajíce a ještě k tomu u Králík, to se jen tak nepoštěstí ;) Auto je toho času v servisu na transplantaci, kterou hradí pojišťovna. Já se jen musím pár dní uskrovnit v náhradní V40, která je o poznání nižší a s mojí výškou to není úplně ideální... Ale se sedačkou v nejnižší poloze to jde. Takže konec dobrý, všechno dobré. No, chudák zajíc by asi nesouhlasil.

Výlet stál přeze všechno za to. A tak si na závěr ještě dovolím jednu vzpomínkovou fotečku. Výhled na Praděd z vrcholu Keprníku pro @bucipuci -ho #aroundtheworld.

image.png

Sort:  

Zajíce na Velikonoce u Králík, to je opravdu pěkný hattrick. Tak tedy trojité TipU na počest zajdovi ;)

@tipu curate 3

Ó, díky Ti!

Rádo se stalo. Jak jsem včera psal, začalo nám teď dost hektické obbobí, tak na Hive není moc času. Tak i to TipU teď musím hrnout ve větších dávkách :D

Sorry, já vim, že to je nepříjemnost, ale ten zajíc prostě pobavil... :)

V pohodě... My si z toho dělali srandu už cestou domů. Prostě to bylo zpestření, no ;)

Sranda je, že na Šeráku jsem skoro každý rok, ale na Keprník jsem ještě nedorazil :-).
Díky za zprostředkovaný pohled :-)
!LUV za použití #aroundtheworld

Tak si ho příště naplánuj, z chaty je to fakt už jen kousek a stojí to za to.

Vždycky jsem byl nahoře s někým, komu se už nikam jinam nechtělo. Příště budu muset vyrazit sám :-)

Jo, z lesních zvířat mám respekt. Už jsem měl čest potkat od zajíce na vlastním autě až po srnku a prase v autobusu. Proto se už taky bojím za tmy rychlé jízdy. Zpravidla nepřekračuji 70. A na motorce tuplem.

Několik týdnů zpětně se mi to opravdu vyplatilo. Už v dálce jsem zahlédl dvě světla. Jen tak si pěkná srnka stála uprostřed silnice. Na co mohla čekat, nemám tušení. Pomalu jsem dojížděl a zpomaloval. Ve zpětném zrcátku taky světla. Už jsem tušil jak se chystá na předjížděcí manévr. A taky že jo. Když byl vedle mne, všiml si srnky uprostřed silnice a krizové brždění. Naštěstí to dobře dopadlo. Oba dva jsme zastavili před srnkou, která se pak milostivě odkráčela do pole. Tohle všechno stalo asi během dvou vteřin.

Je to jak píšeš... Je fakt, že v Praze se spíš vyplatí pojištění proti vandalismu, ale u nás je to takové safari a tak jsou priority u pojistek jiné. Ačkoliv mě se podařilo přejet kance i v Praze 😀