Změna je život, život je změna

in Česky!3 years ago (edited)

Tak se po několikaměsíční odmlce zase hlásím. Jsem matka na plný úvazek. Takže můj život se dost změnil a o tom chci dnes psát.
Nějak mám teď lepší srovnání toho co jsem od "nové" role očekávala a co zažívám reálně. Malá je úžasná a roste nám jak z vody (i když z mlíčka :))

baby-1613565_640.jpg

Jenže pravdou je, že se můj život z mého čistě subjektivního hlediska dost změnil. Byla jsem zvyklá na svůj život. Nějaká změna přišla vždycky, více či méně výrazná. Popravdě jsem typ člověka co ne každou změnu vítá. Mám ráda věci pod kontrolou a nedpřevídatelné okolnosti mě někdy celkem děsí.
Doteď jsem byla zodpovědná hlavně za ten svůj život, ale s narozením dcery je tu někdo, kdo je na mě ve všech směrech zavislý a já mám najednou zodpovědnost i za ten její život.
Zatím ještě nemluví a neumí vyjádřit svá přání. Tedy slovy. Naštěstí jí většinou rozumím i beze slov. Však už také dokáže používat celou řadu komunikačních signálů.
Občas si stejně postesknu, že bych docela ráda zase cestovala a objevovala, tak jak jsem byla zvyklá. Jenže vím, že ono už to stejné není a nejspíš už úplně nebude.
Takže rodičovství je pro mě celkem velká výzva. Je to velká změna a já vlastně ani nevím čím vším mě moje nová životní role překvapí, ale jsem za to vděčná.

Život je změna

Foto: pixabay

Sort:  

Život je jiný. Už nikdy nebude jako dřív.
Každopádně my ho zvládneme. Máme se rádi. Všichni tři :-*
A ty jsi skvělá máma, ženuško :-*

Ahoj, je dobré doplnit i "starý" tag #cesky, takhle ten příspěvek asi trochu zapadl a zůstal bez komentářů ;)

Děkuji za upozornění :)

Přijde mnoho radostí i starostí :-). A někdy toho budeš mít dost. V tom případě si zařiď "výlet" jen pro sebe. Vrátíš se s čistou hlavou a vše půjde líp :-)

Děkuji, máš pravdu a určitě si zařídíme nějaký čas jen pro sebe. Ať už já sama, nebo i mužíček a možná i nějaký čas pro nás jako dvojici :)

:-)
Máte štěští, že jsou babičky při ruce. My měli babičky 300 km daleko :-)

No babičky při ruce máme, ale popravdě mají už svůj věk a tak to už moc na hlídání malého dítěte není. Rády se s malou potěší a povozí kočárek, ale mají své limity. Holt nevýhoda toho mít dítko kolem 40.

To je dnešní uspěchaná doba. Než se člověk naděje, tak je skoro pozdě.

Congratulations @zenuska! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 3000 upvotes.
Your next target is to reach 4000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

This already paid-out post was just upvoted by @kap1.
This post was created to allow this voter the oportunity to still upvote this content IF (s)he deems this content to be high quality.
Please don't use this post to self-upvote. You will get blacklisted if you do. And don't use it to upvote low quality content

This is a hive-archeology proxy comment meant as a proxy for upvoting good content that is past it's initial pay-out window.

image.png

Pay-out for this comment is configured as followed:

roleaccountpercentagenote
curator-0.0%curation rewards disabled
dev@croupierbot2.5%author of hive-archology
dev@emrebeyler2.5%author of lighthive
author@zenuska95.0%