Time module DCF77 final version / Časový modul DCF77 finální verze

in Build-It3 years ago

The complete module has synchronized with the transmitter at home and is already showing the right time.
I built it into a transparent box of candies using double-sided adhesive tape and then glued it with contact glue.

This created an airtight unit.
We can easily use the clock, for example, in the shower or bath, as they are waterproof.

So far, I have them on my desk as a home time standard.

IMG_20210104_214142.jpg

Kompletní modul se mi doma zasynchronizoval s vysílačem a už ukazuje správný čas.
Vestavěl jsem ho pomocí oboustranné lepící pásky do průhledné krabičky od bonbónů a tu jsem následně zalepil kontaktním lepidlem.
Vznikl tak vzduchotěsně uzavřený celek.
Hodiny můžeme klidně používat třeba ve sprše nebo ve vaně, neboť jsou vodotěsné.
Já je mám zatím na pracovním stole jako domácí časový etalon.

Hive  animované logo JJ.gif

Sort:  

Možná by to chtělo zamaskovat nějakým polepem (nastrikat zevnitř) ať jsou vidět jen hodinky .

Dalo by se. Ve skutečnosti to vypadá mnohem líp, ta krabička je krásně čirá. Na fotce vypadá mlhavě :)