Double Sneak? Oh, no!!! Splinterlands Weekly Share Your Battle Challenge! [ua]

in Splinterlands4 years ago

Продовжуємо освоювати нову карту, яку я купив на цьому тижні, спеціально під щотижневий батл-челендж Splinterlands Weekly Share Your Battle Challenge! Нагадую, що героєм виступає представник сфери Вогню Kobold Miner, познайомитись ближче з яким можна за цим посиланням.

11poster.jpg

А зараз освіжимо в пам'яті статистичні показники, і подивимось, в якій ще битві приймав участь наш герой.
Статистичні показники

Моя битва з Kobold Miner

Сьогодні в нашу розповідь потрапила битва з парою Правил Silenced Summoners (Призивачі ніяк не впливають на показники монстрів) і Up Close & Personal (в битві можуть приймати участь лише карти з ближньою атакою). Нагадую, що наш Kobold Miner має саме ближню 1 атаки. Манакап 34 бали не такий і маленький, але для нашого героя ми знайдемо місце.
Стартові розклади
Summoners: через рулсет Silenced Summoners особливого значення який призивач не було. Просто для вибору стихії Вогню я обрав свого єдиного на той час Pyre.

Round 1: На першій лінії мій суперник поставив легендарного Krakena, який за рахунок абілки Taunt брав на себе весь вогонь моєї армії. Щоправда, і сам він не сидів в глибокому захисті, а з швидкістю і атакою 4 дуже рано і потужно атакував. Відразу кілька неприємностей трапилось з моїм військом в самому старті битви. Спочатку мої Lava та Sand Warm, які обоє мають низьку швидкість 1, не влучають в Кракена, і я недодав 8 одиниць пошкоджень. А під кінець раунду я втратив свого шпигуна Serpentine Spy, на якого накинулись відразу двоє з абілкою Opportunity.
Вже після 1-го раунду я маю втрати
Round 2: Другий раунд був вже вдаліший для моїх атакувальних потуг, і я майже добив такого живучого Кракена. Але, і мій танк Lava теж втратив майже все своє здоров'я. Не в останню чергу це за рахунок його абілки Shield.
В другому раунді потовкли персонажів на першій лінії
Round 3: Третій раунд розпочався для мене з хорошого. Найпершим ходив найшвидший в цій битві Fineas Rage, який і виніс останні 2 здоров'я в Kraken, який так і не встиг походити в цьому раунді. Але майже відразу я втрачаю і свого Living Lava. Без Кракена мої герої почали діяти згідно зі своїх властивостей. Так наш улюблений Kobold Miner б'є в хвіст армії, але його 1 атаки було не достатньо, аби повністю винести персонажа. Але все той же підступний Feasting Seaweed з Opportunity знайшов в моїй команді найслабше місце у вигляді саме Kobold Miner і виніс його першим же ударом. Недовгою була історія нашого героя. Але справу, розпочату Кобольдом, закінчив Sand Warm і таки добив Parasitic Growth.
В третьому раунді ми втратили Kobold Miner
Round 4: Далі все той же Sand Warm, діючи методами Кобальда, б'є в хвіст і вдало мститься за свого колегу і виносить Feasting Seaweed. Тепер вже не будуть нападати на слабких в моїй команді. Як бачимо, мій суперник більше зробив ставку на Opportunity і бив по слабким, в той час як я пробував зайти з тилу, і поставив дві карти з абілкою Sneak. Як показує навіть ця битва, з мого боку це було не найкраще рішення. Кобольд має лише 1 атаку і рідко коли самостійно винесе персонажа. В той час, як Червяк має 5 атаки і цілком самостійно може вибивати карти, навіть без допомоги нашого Шахтаря. Буде мені уроком на майбутнє.
Положення після 4-го раунду
Round 5: А далі в суперника вже просто не було шансів. Спочатку все той же швидкий Fineas Rage вибиває останні 2 одиниці життя в Wave Runner, а потім і безжальний Sand Warm, якщо не маже, діє бездоганно і вибиває Horny Toad, яка колись теж була в челенджі і про битви з якої я писав тут і тут. Щоправда, там битви були смішні і не дуже приємні для Жаби. А в цій же битві ми фіксуємо переконливу перемогу, з непоганими залишками в моїй армії.
Фінальний удар в битві
Повний перебіг битви доступний за адресою https://splinterlands.com/?p=battle&id=5f0ea009579cc989b737400ff73f03ec91d38c9b&ref=vabadaba

Замість висновків

Якщо порівняти поточну битву з попередньою, то для Kobold Miner ця видалася не дуже вдалою. Звичайно, я маю в своєму портфоліо ще вдалі перемоги, де ця карта проявляє набагато більшу участь, а її внесок в загальну перемогу набагато суттєвіший. Але цим прикладом як хочу показати як робити НЕ варто, і в першу чергу самому засвоїти урок. Мова, звичайно, про подвійний Sneak, який я використав в своїй армії. Зрозуміло, бувають випадки, коли це буде виправдано. Наприклад, якби мій суперник використав призивача Drake of Arnak (за нормальних правил, де воно проявляють активність) і все персонажі отримали +1 щит, то тоді парочка сніків була дуже доречною. Спочатку Кобальд 1 знімає 1 щит, а потім вже Sand Warm або виносить повністю, або завдає суттєвих пошкоджень. При наявності щита він не зміг би цього зробити. Але, нагадую, що і обмеження по капі тут було аж 34, то тут вже дійсно Червяк може поміститися, а для Kobold Miner краще лишити битви з меншим числом мани.

🙌 ⛏️ Приєднуйтесь і досліджуйте закономірності цікавого світу Splinterlands https://splinterlands.com/?ref=vabadaba

Sort:  

Doubling up, it's the only way to play sneak!

@tipu curate

Congratulations @vabadaba! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 500 upvotes. Your next target is to reach 600 upvotes.

You can view your badges on your board And compare to others on the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Day - Let's grow together!
Feedback from the Hive Meetup Vienna

Чудовий пост!
Мені подобається ваш розділ висновку. Я погоджуюсь, хоча Коболд може їхати куди завгодно, через його крихітну ману (і крихітний ближній біг) не найкраще використовувати його у боях з високою маною, навіть якщо набори правил хороші.
Однак через вашу дуже сильну команду навколо нього ви все ж перемогли!😍@carrieallen


Great post!
I like your conclusion section. I agree, while the Kobold can go anywhere, because of his tiny mana (and tiny melee) it's not the best to use him in high mana battles, even if the rulesets are good.
However, because of your very strong team around him, you still won! 😍@carrieallen
Upvoted.png

Thank you for your support!