One More Victory with Epic 🐘 War Chaang! Weekly Share Your Battle Challenge [ua]

in Splinterlands4 years ago

Продовжуємо досліджувати нову для мене епічну карту з подвійної атакою War Chaang. Одну з перших битв, які я провів з нею, можна подивитися за цим посиланням. Я розказую про ці битви в рамках челенджу Splinterlands Weekly Share Your Battle Challenge!, почитати про який можна за цим посиланням.

13poster.jpg

Пригадаємо статистичні показники карти, аби освіжити в пам'яті з чим ми будемо мати протягом цієї битви. Відзначу тільки, що мені ну дуже цікаво подивитись на те, як працює абілка цієї карти Помста (Retaliate), так як в першій битві я так і не дочекався її спрацювання.
Статистичні показники

Моя битва з War Chaang

Як і попереднього разу, я знову обрав битву з активним рулсетом Up Close & Personal, коли в битві можуть приймати участь лише карти з ближньою атакою. Наш War Chaang тут дозволяє дещо обійти правила, так як в нього окрім 2 ближніх атак є ще 1 дальня, а це дуже добре мати таку перевагу. На відміну від першої битви, де ми мали лише 19 мани, тут ми можемо розігнатися аж на 30, а це також перевага для нашого War Chaang, для якого побрібно аж 7 мани. Вибір стихій обмежено лише Драконами і Землею. Я цього разу знову обрав Землю, де я вивчаю нового призивача з Dice Edition.
Стартові розклади перед битвою

Summoners: Мій суперник вирішив підсилити захисні редути, і поставив Драконівського Drake of Arnak, який всім своїм персонажам додає +1 щит. Дуже часто саме щити можуть вирішити хід битви. Я не став нічого вигадувати, тим більше, вибір стихій був обмеженим, і знову поставив нового Mylor Crowling, який всіх моїх персонажів наділяє властивість Thorns (Колючки), а це ну дуже підходить в битвах з рулсетом Up Close & Personal, де всі гравці мають бути з ближньою атакою. Буде чим знімати драконівські щити.

Round 1: На передній лінії в нас обох стоять Unicorn Mustang, в мене з Колючками, в суперника - зі щитом. Brownie збільшує швидкість війська, і це дає перевагу супернику в початку атакувальних дій. І, можливо, це вплинуло також на те, що через різницю в швидкості, хай і незначну, мій Мустанг не попадає по Мустангу суперника :( Швидкий 3-рівневий Screeching Vulture знімає мого слабкого Battering Ram, який, щоправда, у відповідь встигає зняти його щит. А от потім ми вже побачили силу нашого War Chaang!!! Те, що я не дочекався в першій битві, сталося зараз. Цього разу в складі команди суперника була карта з абілкою Sneak, і коли ворожий Goblin Thief напав на мого крайнього персонажа (а це був саме War Chaang), то отримав у відповідь спочатку -2 від Thorns (Колючки) і ще -2 за Retaliate (Помста), яка спрацьовує при ушкодженнях від ближньої атаки. Просто чудово! Від повного вибивання Goblin Thief врятувала лише наявність щита.
Розклади після 1-го раунду

Round 2: В другому раунді ми продовжили вибивати Мустангів на перших лініях, але нікому з нас не вдалося повністю вибити танків, хоча і лишилось в обох тільки по 1 здоров'ю. Ще цікавий момент. Manticore суперника з абілкою Reach завдає -1 ушкодження моєму Мустангу, але у відповідь отримує -2 від Колючок. Це прекрасно! На ці ж самі Колючки знову наривається Goblin Thief суперника, і цього разу вони стають для нього смертельними. Мій Goblin Thief в першому раунді зняв щит з крайньої Horny Toad, а цього разу повністю виніс її. Так що за цей раунд суперник має 2 втрати, я - жодної!
Розклади після 2-го раунду

Round 3: Цей раунд розпочався з того, що Unicorn Mustang суперника вибиває мого Unicorn Mustang, але у відповідь отримує смертельне пошкодження від Колючок. Отак від одного удару падає відразу два Мустанги. Моя Horny Toad, маючи лише 2 здоров'я встигає тими ж Колючками завдати 4 пошкодження. Спочатку -2 у відповідь для Manticore, а потім цим же відповідає і на атаку Screeching Vulture, якого від колючок не врятувала навіть золота фольга карти, і він також падає, як і моя Жаба. Потім War Chaang переполовинює Manticore, якого добиває мій Goblin Thief, який вже опинився на першій позиції. Честь розправитися з останньою картою суперника, Brownie, в якого лише 1 здоров'я, випадає на крила першої моєї золотої карти Screeching Vulture. І, незважаючи на різницю в швидкості, він не хибить і ставить фінальну крапку в цій битві.
Фінальний удар в цій битві
Повний перебіг битви доступний за адресою https://splinterlands.com/?p=battle&id=655801af9836e0b0374b44a9bd37847f1e8a6c21&ref=vabadaba

Замість підсумків

Я дуже радий, що мені знову вдалося перемогти в битві. Власне, я радію своїй кожній перемозі, але коли я перемагаю в битвах для Челенджу, то це особливо приємно. А ще я дуже радий, що цього разу я побачив в дії таку властивість War Chaang, як Помста (Retaliate). Моє рішення ставити цю карту останньою було правильним. Маючи 8 здоров'я, карта здатна витримувати атаки снікерів, і навіть потужний 5-атаковий Sand Warm мусить завдати мінімум 2 удари, аби вибити цю карту. В поєднанні з Колючками (Thorns) Помста часто може давати смертельний ефект, для не дуже живучих карт. Це просто чудово! Так, знаю, що цього разу перемогти мені знову допоміг Mylor Crowling, але це, можна сказати, ідеальні умови для використання саме цього Призивача. Адже Колючки спрацьовують лише у відповідь на ближню атаку, а тут абсолютно всі карти мають саме таку атаку.

🙌 🐘 Якщо вам подобаються подібні битви, і хочете самостійно вивчати карти, аналізувати їх характеристики і складати стратегії для битв, то сміливо реєструйтесь і починайте свій шлях до перемог в світі Splinterlands https://splinterlands.com/?ref=vabadaba

Sort:  

Congratulations @vabadaba! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 200 replies. Your next target is to reach 300 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @hivebuzz:

HiveBuzz supports meetups of the Hive UK Community
Feedback from the September 1st Hive Power Up Day

Thanks for your Battle Challenge post.

MonsterCurationFlauwy.png

monstermarket.png

Looks like a good battle! Nice line-up choices, I use a lot those too, though my war chaang isn't leveled up at all yet.

Copy_of_Upvoted_grapthar1.png