You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zlewanie domowego wina - oddam butelkę w losowaniu!

in Polish HIVE4 years ago

Świetne jest to zdjęcie z korkiem na patelni. A obok widelec. :D A moje plany produkcyjne... cóż skończyło sie na planach. Nabyłam byłam sokownik, nazbieralam butelek... No i na tyle starczyło mi zapału. Podziwiam wszystkich, którym się udało te plany zrealizować. :)

Sort:  

Mmm, nic tak nie smakuje jak zupa z korków!

Nabyłam byłam sokownik, nazbieralam butelek... No i na tyle starczyło mi zapału

Jak masz sokownik, to proponuję się przełamać i zrobić cydr! Robi się prosto (oprócz tego, że trzeba mieć albo takie butelki "z patentem" jak od Grolscha albo kapslownicę (koszt ok 30-40 zł) i zazwyczaj jest dooobry :) U mnie już się kończy i czekam na jabłka od rodziców ;)