You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zlewanie domowego wina - oddam butelkę w losowaniu!

in Polish HIVE4 years ago

Mamy zwycięzcę! A jest nim... @herbacianymag!

Gratulacje! Autor tego wpisu postanowił zorganizować konkurs, a ty zostałeś automatycznie wylosowany spośród 14 uczestników. Super, prawda? Możesz oczekiwać wiadomości od autora wpisu, ustal z nim co dalej.

Jestem botem do uczciwego losowania zwycięzców. Losowanie możesz zweryfikować: tutaj.


Jestem botem konkursowym | Wesprzyj Engrave | Zorganizuj własny konkurs

Sort:  

Gratulacje @herbacianymag, jeśli możesz, to odezwij się do mnie na openhive.chat ze szczegółami paczkomatu ;)

Dla zainteresowanych, napisałem bota do losowania (strona jeszcze nie jest skończona, ale już umie losować) :D Opiszę go, gdy zostanie zakończony. Losowanie jest proste i żeby było uczciwie, to jego wynik jest publikowany w blockchainie, żeby ktoś sobie nie mógł zmienić zdania lub podważyć wyniku ;)

Tutaj można znaleźć moje zlecenie wylosowania zwycięzcy: tx/a21b2e3fed3c13eee95beef6d4a927240aa7fbab
Tutaj można znaleźć wynik losowania: tx/2e8c6d29d097557f1b60a3065a3c15bfa2101da6