Abstrahując od słuszności lub niesłuszności tematu, a o samej symbolice chciałem...

in Polish HIVE3 years ago

Obrzydliwa nazistowska symbolika zalała internet. Czy organizatorki tych protestów nie mają odrobiny rozumu by sprawdzić symbolikę zanim się wybierze wzór graficzny? No ale czego ja się spodziewam po osobach twierdzących, że historia to przeżytek... A więc zwykłych kretynkach bez szkoły... a nie przepraszam wykształcenie to "studia gender"... Feminazi od dziś nabiera nowego znaczenia.
na zdjęciu Deutsches Jungvolk

trumpeters-of-the-deutsches-jungvolk-are-blowing-their-trumpets-at-the-nuremberg-rally-of-the-nsdap-on-the-rally-grounds-TA2FWK.jpg

Sort:  

no nie no bez jaj :D prywatnie mam znajomego z tego bloku choć nie wiem czy powinienem się przyznawać ;) i może na tym zakończę o nim. Mi to wystarczy by symbol uważać na nazistowski :) nie ważne czy z Deutsches Jungvolk, Czarnego bloku czy Feminazistowski dla mnie wszystkie trzy są takie same a nosiciele zachowują się dokładnie tak samo.