Postanowienie noworoczne - Power Up Day

in Polish HIVE2 years ago

Powoli wchodzimy w okres, kiedy przed końcem rozliczamy cały rok i robimy postanowienia na nowy rok. W obszarze Hive postanowiłem brać udział w Power Up Day. Jest to dzień, w którym społeczność sieci Hive promuje budowanie własnego Hive Power. Ktoś złośliwy może powiedzieć, że jest to działanie na pokaz, bo zawsze można zrobić Power Down. Patrząc na statystyki dotyczące Power Up/Power Down, to nawet nie widać w tym dniu piku.

Jednak całkiem kozacko to wygląda u @deepresearch.

image.png

U mnie pszczółki będą mniejsze. No chyba że cena HIVE zanurkuje w dół. To wtedy będę mógł się pokusić nawet o jakąś inwestycje. Istnieje jeszcze jedno niebezpieczeństwo, że cena urośnie jeszcze bardziej i moja aktywność tu nie wystarczy na 10 HIVE, które jest minimalnym Power Up'em, który gwarantuje dostanie odznaczenia. Jak to możliwe? No niestety negatywnym skutkiem jaki u siebie zaobserwowałem po przekroczeniu jednego dolara, jest to, że wynagrodzenie w HIVE spadło, choć w dolarach oczywiście jest większe.

Zachęcam do zrobienia podobnego postanowienia noworocznego, dlatego piszę z dwutygodniowym wyprzedzeniem, aby przygotować sobie na 1 stycznia 2022 roku przynajmniej 10 HIVE. Nie jest to oczywiście porada inwestycyjna. Jestem raczej kiepskim doradcą.

Pamiętacie jak kiedyś bezskutecznie goniłem, żeby mój głos był wart jednego centa? Przy spadającej cenie STEEM/HIVE nie potrafiłem go dogonić. Niestety przez Sun'a (bo na kogoś muszę zrzucić). Zrobiłem pierwszy w życiu Power Down, przez co potem dostałem mniej Hive. STEEM który mi pozostał zamieniłem na HIVE, ale wrota zostały otwarte i przez tą cała aferę straciłem trochę wiarę w zdecentralizowane media. Miałem wyciągnąć tylko to co zainwestowałem i ewentualnie zrobić dywersyfikacja. Niestety na tej krzywej w dół straciłem w międzyczasie przez pandemię pracę i tym bardziej nie miałem serca do Hive.

image.png

Los jest przewrotny, jakbym nic nie robił, to miałbym teraz głos wart co najmniej 0,07$.

image.png

Teraz tylko mogę sobie pluć w brodę i spróbować odbudować, to co już miałem. Teraz Hive ma taką cenę, że udało mi się odkupić tylko część i znając moje szczęście to był kiepski moment na ten ruch ;)

Sort:  

Skąd bierzesz statystyki konta?

Jeśli chodzi o wykres HP, to z peakd. Tools i przyciskiem "Load more data" zwiększasz zasięg. Można też wyświetlić daną statystykę na pełen ekran.

Co do szacowania siły głosu to https://hive-now.com/upvotecalc.html

A widzisz, bo w ogóle nie korzystam z peakd

Jak możesz, najlepszy interfejs ;p

Ja na przykład wczoraj za pomocą peakd usunąłem nie chciane reblog - podczas gdy na hive.blog nie widziałem takiej funkcji i myślałem, że ogólnie się nie da. Hive.blog i ecency usuniętych na peakd reblogów nie wyświetla, więc działa.

Fajne postanowienie. Spróbuję w nadchodzącym roku być mniej zapominalska, bo w mijającym zdarzało mi się po prostu przegapiać pierwszy dzień miesiąca. :)

Zobaczymy jak mój dashboard będzie wyglądał za rok, bo na razie mamy krowę, która dużo muczy ;)

Niektórzy potrzebują świecidełek, a inni po prostu robią swoje. Nie ma się czym przejmować ;)

Przyznam, że na mnie akurat działa ten elemnet gamifikacji wprowadzony przez HiveBuzz. Fajnie jest kolekcjonować odznaki. :)

That comment has been deleted.

Może i jest, ale żeby zostać wielorybem, to też trochę trzeba kupić.
Ja tylko przestrzegam, że nie wszystkie forki Steem przyniosły taki sukces jak Hive: Golos,
whaleshares, smoke, weku, blurt. Trochę tego jest i było ;)

Ho Ho Ho! @herbacianymag, one of your Hive friends wishes you a Merry Christmas and asked us to give you a new badge!

The HiveBuzz team wish you a Merry Christmas!
May you have good health, abundance and everlasting joy in your life.

To find out who wanted you to receive this special gift, click here!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Christmas Challenge - Offer a gift to to your friends

Dear @herbacianymag,

Do you mind supporting the HiveBuzz proposal for 2022 so our team can continue its work next year?
You can do it on Peakd, ecency,

Hive.blog / https://wallet.hive.blog/proposals
or using HiveSigner.
https://peakd.com/me/proposals/199

We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year!