Kolejna drama ze Stanowskim

in Polish HIVE2 years ago

Stano.jpg

Jak pewnie wiecie, jestem kapitalistą. Czy chcecie, czy nie, świat kręci się wokół pieniędzy. Możecie z nich zrezygnować, ale w większości przypadków kończy się to mniejszą ilością fajnych rzeczy w życiu (ograniczając tłumaczenie do minimum, znajdziecie swoją niszę, dzięki której zarobicie satysfakcjonujący hajs, który pozwoli Wam na dobre życie w łatwy i bezstresowy sposób). Nie mam nic do ludzi, którzy się sprzedali - mają prawo do wyboru, ja mam prawo ten wybór ocenić. Jeżeli ktoś to mówi wprost (lub nieco mniej wprost, by się na niego nie obrazili mniej ogarnięci ludzie, którzy nie rozumieją że niemal cała aktywność większości ludzi wynika z powodu chęci poprawy swojego statusu materialnego), że robi to dla kasy i fajnego życia z rodziną - OK, nie mam z tym problemu. Tak, czasami to oznacza mniejsze lub większe świnstwo, ale te można do pewnego stopnia wg mnie tłumaczyć. Dopóki szkoda jest relatywnie niewielka i nie ma to zbyt wiele wspólnego z cierpieniem, to IMO można to tolerować.

Tylko, że Stanowski jebał również zarabianie na cudzym nieszczęściu i tu zachował się jak hipokryta. Zarówno w przypadku sprawy ze Słowikiem, jak i Fryzjerem (o czym pisał bodajże Maciek, ja jestem lamusem z piłki nożnej, więc nie będę się wypowiadał. Wiem natomiast, że było przy niej dużo smrodu i chyba nawet jakiś trup, o ile się nie mylę). To że nic nie mówi w Dziennikarskim Zerze o Odrze pominę. Stanowski nie kąsa kolegów z PiSu... No, jest to wkurzające, ale dopóki trzyma w miarę fason w tej kwestii, to mogę to tolerować. Były też inne afery, ale nie pamiętam ich (No poza Biedronką, tu też się ośmieszył), generalnie jak słusznie zauważył mój kolega piszący również na HIVE, ale o MMA, Stanowski jest mocny tylko w niektórych tematach, czyli np. ciśnięciu na idiotach jak Sraśko, Najman albo Kamela. Inteligentny cynik, który ordynarnie mówi ludziom to, co chcą usłyszeć i potrafi dobrze poruszać się na fali, jak swego czasu Donaldo Tusku.

Ten numer ze sterydami jest jednak jeszcze gorszy. Stano wyrobił sobie renomę w Polsce i jest ważną buzią dla wielu ludzi. W tym ludzi młodych, często zakompleksionych. Jeżeli te towary zostałyby zakupione przez nieodpowiedzialnych nastolatków lub młodych ludzi, którzy nie wiedzą jak należy z tego korzystać (pod okiem lekarza lub przynajmniej doświadczonego eksperta), to mogliby sobie dożywotnio rozwalić organizm. Nie wspominając o tym, że dajemy przestrzeń dla ludzi, którzy już jawnie szkodzą ludziom i są... Cóż, no powiedzmy kontrowersyjnymi osobami, wobec których warto mieć dystans i traktować ich słowa z dozą nieufności. Dziś do grona tych ludzi dołączył Krzysztof, bo zwyczajnie przegiął pałę. Nadal go będę słuchał, bo go lubię, ale wykazał się obrzydliwym cynizmem. Mam nadzieję, że tym razem chociaż przeprosi, a nie (pardon my french), zesra się na wizji jak podczas obrony tych śmieciowych szklanek z Biedronki.

Sort:  

That comment has been deleted.

Oba rozwiązania (zakaz i pozwolenie na sprzedaż) ma swoje wady i zalety. Ja bym dopuścił niemal wszystko (w sensie, pomijając wyjątkowe wyjątki, co do których chyba wszyscy się zgodzimy - np. arszenik i trucizny, którymi łatwo pozbyć się w bezpieczny sposób ludzi, których nie lubimy), ale wprowadziłbym przepis, że jeśli ktoś leci w chuja ze składem lub czym innym, to dostanie taką karę, że zakryje się nogami. Jak ktoś powie "sprzedajem guwno, tu jest jego skuat" i będzie to 100% prawda, to umożliwiłbym mu sprzedaż tego. Głupoty nie da się powstrzymać żadnymi przepisami.

A Koksu od dzisiaj jest dla mnie jebanym śmieciem. Bo zarabiać na naiwności etc. to jedno, pozywanie kogoś za mówienie prawdy, to inny temat.

That comment has been deleted.

Szacunek wobec niego mam, bo umiejetnosci ma, ale co do naśladowania, to juz tak srednio :).

Zresztą, jak wynika z materiału, kóry zalinkowałem, nawet doświadczeni użytkownicy sterydów by byli chorzy.

Poprawka: Nie wiedziałem, że to nie Stanowski prowadzil ten program, po tym jak po nim ciśnięto, uznalem że on jest winny. Winny jest Borek, nie mogłem tego spradzić, bo film został usunięty. Niemniej, trochę się nie dziwię, że tak odgórnie uznałem, bo jak we wcześniejszym wpisie pokazałem, Stanowski ma kilka błędów na swoim koncie. Dlatego też publicznie wycofuję się ze słów, które dotyczyły tej sprawy ws. Stano i przepraszam za dezinformację.