Retro Gaming Challenge #13 - Kolekcja gier wideo

in Polish HIVE3 years ago


retro gaming challenge 12.png

Powoli zbliżamy się do końca wyzwania Retro Gaming. Dzisiaj nieco luźniejszy post, pokażę Wam moją kolekcję pudełkowych wersji gier wideo, które aktualnie posiadam.


Dzień 13 - Jak duża jest moja kolekcja gier wideo

Specjalnie poruszę temat fizycznych wersji kolekcji gier, ponieważ nie potrafiłbym wymienić jej cyfrowej wersji. Przez lata udało mi się nazbierać ponad 6 tysięcy tytułów na samej platformie Steam. Do tego dochodzi Epic Games, Origin, Uplay, DRM-Free itp...


Zrzut ekranu 20210223 194545.png

Mam w sobie takiego małego kolekcjonera, bardzo lubię mieć rzeczy, które są na widoku. Fajnie jakby były jeszcze jakoś dobrze wyeksponowane. Dlatego użyłem półeczki na płyty CD, obróciłem ją...i tak powstał stojak na pudełka po grach. Nie jest to oczywiście pełna kolekcja. Nie wystawiam jakichś starych podartych opakowań (Wszystkie HoMM mam podarte 😞) lub serie gier, które mnie nie interesują (patrz The Sims).

Wersje kolekcjonerskie gier również są moim małym oczkiem w głowie więc staram się ich szukać od czasu do czasu jeżeli są w okazyjnych cenach. Niektóre edycje są bardzo bogato wyposażone i prześliczne...co czasami idzie w parze z ceną (przykładowo dobrze zachowane edycje kolekcjonerskie Fallouta 3).

Poniżej zamieszczam zdjęcia tego co jest moim zdaniem warte uwagi, ciekawe czy jakieś gry będą wspólne z Waszymi.


1614105624946.jpg

  • Assassin's Creed Unity
  • Battlefield 1
  • Battlefield 3
  • Battlefield 4 + Steelbook
  • Call of Duty Black Ops II
  • Chivalry: Medieval Warfare
  • Cyberpunk 2077
  • Dying Light + Edycja Rozszerzona
  • Fallout 4
  • Fifa 14 Steelbook
  • SuperHot
  • Serial Cleaner Edycja Kolekcjonerska


1614105624942.jpg

  • Tom Clancy’s Ghost Recon Phantoms
  • Tom Clancy’s The Division
  • The Darkness II Steelbook
  • Fallout Classic Collection
  • Fallout: New Vegas Ultimate Edition
  • Hitman Rozgrzeszenie
  • Sid Meier's Civilization IV
  • Tomb Raider


1614105624937.jpg

  • Tom Clancy’s Ghost Recon Phantoms Edycja Kolekcjonerska
  • Overwatch Origins Edition
  • Wiedźmin 3: Dziki Gon
  • Watch Dogs 2


1614105624933.jpg

  • Figurka Marcusa z Watch Dogs 2 Edycja San Francisco


1614105624927.jpg

  • Artbooki oraz ścieżki dźwiękowe z różnych uzbieranych w trakcie konwentów

Na tym kończy się moja kolekcja gier. Zapewne gdzieś znalazłyby się inne tytuły ale szczerze się przyznam, że nie wiem gdzie się podziały w moim domu. Taki los :> Mam nadzieję, że podobała Wam się moja mała świątynia gamingowa.

Dziękuję za uwagę, pozdrawiam, Nervi.