717 drzwi

in Polish HIVE2 years ago

❄️❄️Witam serdecznie ❄️❄️

W moim domu znajduje się 717 drzwi choć powiedzieć dom to za dużo. Mieszkanie ? Nie, też nie. Skromny pokoik ? Tak, zdecydowanie właśnie tak. Tak więc w moim skromnym pokoiku znajduje się 717 małych drzwi.
I choć ciężko w to uwierzyć te małe drzwi prowadzą w różne zakątki świata. Można nimi podróżować zarówno w czasie i przestrzeni. Poznawać podczas takich podróży ciekawych bohaterów. Bohaterów różnych historii. Opowieści pięknych, smutnych czasem bardzo mrocznych ale i takich które wywołują łzy radości.

img_3666.png

img_3668.png

img_3667.png

Te niezwykłe choć skromnych rozmiarów drzwi to moje ukochane książki, które są ze mną odkąd pamietam. Jako trzylatka sumiennie uczyłam się czytać podczas codziennego rytuału mojego dziadka, czyli czytania porannej prasy. To wydawało mi się takie niezwykłe i moje małe dziecięce serce bardzo mocno tego pragnęło, czytać.
Mając lat cztery wciągałam książki jak mrówkojad mrówki z mrowiska.
Pożerałam je ciagle czując nowy i większy głód. Bardzo szybko na dziale dziecięcym w bibliotece zabrakło dla mnie książek i tak coraz wyżej i wyżej a pragnienie, to wielkie pragnienie ciagle było i ciagle było mi mało.
Tak więc dzisiaj mając lat znacznie więcej ciagle je kocham. Moje małe drzwi. Drzwi do „gdziekolwiekbądź”.

img_3675.png

img_3674.png

Ale żeby nie zanudzać, jak już wspomniałam, książki pozwalają podróżować nie tylko w przestrzeni ale i w czasie. Wiele z książek które obecnie mam pozwala wrócić mi do czasu dzieciństwa. Beztroski i dziecięcej naiwności. Pozwala spojrzeć na przeczytane już wcześniej historie na nowo, jeszcze raz.
Moim marzeniem jest posiadać wielką biblioteczkę. Choć na razie jest skromnie wierzę, że jeszcze sporo książek, moich małych drzwi zamieszka razem ze mną.

img_3672.png

Ludzie często zadają mi pytania czy naprawdę wszystkie je przeczytałam . Odpowiedź brzmi :tak, przeczytałam i mam takie do których chętnie wracam ponownie.
Magia książek jest naprawdę niezwykła i chyba właśnie ta magia sprawia że od wielu lat pracuje również z książkami, jestem księgarzem.

img_3676.png

img_3671.png

Czytanie jest piękne, to sposób nie tylko na przyjemne spędzanie wolnego czasu, to również sposób na rozwijanie swojej wyobraźni i wrażliwości.
A jak to jest z Wami ? Lubicie czytać ? Kochacie książki ? Ich zapach, szelest przewracanych kartek i magię jaka się dzieje kiedy zaczynamy czytać…
Na zdjęciach bardzo mały ułamek mojej miłości.
Dziękuje za Waszą obecność tutaj i do zobaczenia wkrótce.

Sort:  

Pokaźna ilość książek. Zapach nowej książki zawsze powoduje , że wciąga na długie wieczory. Książka to tak jak piszesz drzwi do wyobraźni przez które można uciec na kilka godzin od wszystkiego i stać się bohaterem książek