A jednak będzie kwiat…

in Polish HIVE2 years ago

❄️Witam wszystkich ❄️

Jeśli troszkę już obserwujecie moje wpisy to zapewne wiecie, że od jakiegoś czasu darzę miłością rośliny owadożerne.
Zaczęło się skromnie od jednej małej muchołówki. Obecnie są trzy roślinki plus jedna którą próbuję wskrzesić.

img_3734.heic

Ale żeby nie zanudzać dzisiaj słów kilka o tym co dzieje się u mojej kapturnicy.
Urosła i to całkiem sporo. Doczekała się swojej doniczki samonawadniającej i… wypuściła pączek kwiatowy 😱 postanowiła obdarować mnie kwiatem choć pora roku jest troszkę dziwna jeśli chodzi o takie sprawy.

img_3732.heic

Przyznam szczerze, że obserwacja jak pączek się rozwija mocno mnie zaintrygowała i ciekawa jestem jak wygląda kwiat kapturnicy ale z drugiej strony jestem pełna obaw o to czy nie osłabi i nie zniszczy roślinki.

img_3733.heic

Na forach poświęconych roślinom owadożernym dowiedziałam się, że jeśli kapturnica ma dobre warunki to nie musi zimować i można pozwolić jej na zakwitnięcie.

Staram się być dobrej myśli bo obserwacja tego budzącego się do życia kwiatuszka jest wciągająca 🙂♥️

Dziękuje że byliście tutaj ze mną i że poświęciliście chwilkę czasu na ten krótki wpis.

Do zobaczenia wkrótce ♥️

Sort:  

Właśnie miałem zapytać jak twoje roślinki, a ru dziś piękny artykuł. Ładnie się rozwija wierze ze będzie mega potężna :) ciekawe spojrzenie na roślinkę fajne zdjęcia zrobiłaś No i opis :)

Roślinki rosną, chyba mają się dobrze. W planach zakup kolejnych więc na pewno w przyszłości będzie ich więcej 😁


The rewards earned on this comment will go directly to the person sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @kapitanrosomak.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

no i gdzie się podziewasz? ♥️