Czy zamieniać ETH na HIVE POWER DELEGATION?

in Polish HIVElast year

Dzień dobry wszystkim, kilka dni temu pojawiła się w mojej głowie rozterka i chciałem prosić o Wasze zdanie w tym temacie. Mianowicie, mam trochę ETH na giełdzie, one tam sobie leżą i czekają na lepsze czasy. Jednakże, jak wiadomo, rynek krypto jest nieprzewidywalny i te lepsze czasy mogą nadejść nie wiadomo kiedy. Z tego powodu chciałbym lepiej wykorzystać moje ETH. Z racji tego, że kilka miesięcy temu postanowiłem już na dobre wrócić do publikowania postów HIVE, chcę wykorzystać krypto właśnie do budowania swojego konta tutaj. Jedną z opcji jest zamiana ETH na HIVE POWER DELEGATION (90 DAYS). Po wrzuceniu mojej ilości ETH w przelicznik robi się z nich prawie kilkanaście tysięcy HIVE POWER. Tutaj proszę o waszą opinię, co myślicie na ten temat. Czy jest to rozsądne, korzystne i bezpieczne wyjście?

pszcoła.jpg
źródło zdjęcia: pixabay

Sort:  

Moim zdaniem rozsądne opcje są tylko dwie. 1) zaproponowana przez @sk1920 zamiana na HBD i wrzucenie tego w Savings albo 2) zamiana na HIVE i wrzucenie w Hive Power.

Delegacja nie ma sensu. Można to zresztą łatwo policzyć. W tym momencie za 0,4 ETH możesz otrzymać: 17680 HP delegowanego na 90 dni lub 1869 własnego HP. Jeśli wybierzesz delegację to przez 90 dni będziesz miał duze HP, ale potem zniknie i z nagród kuratorskich w ciągu tych 90 dni nie zrobisz więcej niż 530 HP. I to przy bardzo optymistycznym założeniu. Ja z 20K HP przez ostatnie 30 dni dostałem z nagród kuratorskich 141 HP. 3 x 141 = 423. Lepiej więc kupić własne HP, mieć mniejszy głos, ale za to dłużej niż tylko 90 dni.

Delegacja to dobra opcja dla projektów, a nie prywatnych użytkowników. Dzięki niej można przetestować jakiś pomysł i pokazać, że działa wydając na HP 9 razy mniej.

A to nie jest czasem tak, że nagrody kuratorskie z delegacji trafiają do delegacji ją powiększając?

Nagrody kuratorskie Trafiają do twojego HP. Te z delegacji tez. Ale wg obliczeń Hallmanna to niewiele zmieni w zarobkach po 90 dniach.

@peter.goki, osobiście nie kupowałabym delegacji, bo z tego co widziałam to się nie opłaca. Jak chcesz przenieść na Hive to lepiej zrobić powerup, albo dać w HBD jak już było wspomniane.

Not a financial advice :p

@jocieprosza pomylił nagrodę kuratorską z odsetkami. Nagroda kuratorska idzie do głosującego, ale odsetki do właściciela HP. Jakiś czas temu @creatinvoker (nie wiem z jakiego powodu) delegował mi 15 HP. Teraz mam delegowane 15.283 HP, bo HP samo z siebie (bez nagrody kuratorskiej) ma APR na poziomie 3.14%.

A no chyba ze to o odsetki chodzi. Ale to i tak niewiele pomoże. Nie na tyle, aby oplata a ta delegacje się zwróciła.

No, tak jak liczyłem powyżej. Przy delegacji nie zwróci się nawet 1/4. No i traci się te 3.14%.

Jak zwykle rzeczowo i na temat:) dziękuję za podpowiedź 👍🏻💪🏻!

Nikt Ci nie powie co masz robić.
Bezpieczniej by było dać w HBD. To jest decyzja biznesowa.

Ja wychodzę z tego, że korzystam z Hive, nie korzystam z świata ETH, więc trzymanie jest tylko hazardem.

Ciekawe spostrzeżenie, zwłaszcza ostatnie zdanie, coś w tym jest. Masz na myśli żeby dać w HBD i co następnie zrobić? Zamienić w HIVE POWER czy po prostu trzymać HBD?

W obecnej sytuacji ja bym wrzuciła w Hive Power. Ale to Twoje tokeny i Twoja decyzja 🙂

Congratulations @peter.goki! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You published more than 100 posts.
Your next target is to reach 150 posts.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out our last posts:

Our Hive Power Delegations to the December PUM Winners
Feedback from the January Hive Power Up Day
Hive Power Up Month Challenge 2022-12 - Winners List
The Hive Gamification Proposal Renewal
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!