Portret Subiektywny [Przeprowadzka na Hive]

in Polish HIVE2 years ago

PnH - Przeprowadzka na Hive. To taka akcja, że zapraszamy do współpracy autorów różnych treści, pomagając im w pierwszych krokach na Hive i mając nadzieję, że zostaną z nami na dłużej.

template.png

Poznajcie @miaux

Jestem studentką pierwszego roku na Katowickiej Akademii Sztuk Pięknych, dostałam się na kierunek projektowania graficznego, co za tym idzie realizujemy wiele przedmiotów, które są z projektowaniem powiązane. Dzisiaj opowiem o pierwszym ćwiczeniu jakie spotkało mnie na akademii, o portrecie subiektywnym.

Przy pierwszym podejściu do takiego zadania najpierw musiałam zastanowić się jak właściwie rozumiem zagadnienie portretu subiektywnego?

Dla mnie jest to przedstawienie mojego modela w taki sposób aby jak najlepiej pokazać jaką jest dla mnie osobą, za jakiego go uważam i jakie wywarł na mnie wrażenie. Ćwiczenie mieliśmy wykonywać we współpracy z bliską osobą, z którą mamy ciągły kontakt.

Tym razem padło na mojego chłopaka. Dla mnie w pewnym sensie jest on ciągle zamyślonym introwertykiem, który często potrzebuje swojej własnej przestrzeni. Zainspirowało mnie to do ukazania go w trakcie kąpieli. Dla wielu z nas prysznic czy kąpiel jest bardzo intymnym momentem, chwilą samotności i spokoju. Jesteśmy wtedy sami ze swoimi myślami, być może planujemy kolejny dzień lub podsumowujemy zeszły, podejmujemy jakąś ważną decyzję albo po prostu próbujemy odpocząć przy szumie wody.

Zaciągnęłam więc swojego modela do łazienki i zaczęłam szukać odpowiedniego oświetlenia.

Jako, że nie posiadam aż tak profesjonalnego sprzętu, zdecydowałam się użyć zwykłej lampy biurowej z dosyć neutralną barwą światła.

zdjecie1

Odkręciliśmy wodę pod prysznicem, poprosiłam chłopaka o zwyczajne mycie się, namydlenie ciała, oparcie się na szybie.

zdjecie2.jpg

Starałam się uchwycić scenę z różnych perspektyw, jednak wielkość łazienki troszkę mnie ograniczała.

zdjecie3.jpg

By nadać różnorodności i zmienić nieco pozę, przenieśliśmy się z sesją do wanny. Zdecydowałam się nie nalewać do niej wody bo zależało mi jedynie na bliskich ujęciach.

Całe ćwiczenie jako doświadczenie oceniam bardzo pozytywnie! Z perspektywy czasu wiem jak wiele się nauczyłam i szczerze była to świetna zabawa.

Efekty są zadowalające i chyba śmiało mogę powiedzieć, że jak na pierwszy raz ze zdjęć - jestem dumna.

FIN

Mam nadzieję, że forma PnH was co najmniej zaciekawiła - nie wiem jak wy, ale ja nie mogę się doczekać kolejnego odcinka (@jocieprosza).

ENG Disclaimer

PnH (MoveIntoHive) is a project aimed at inviting to cooperation authors of various content and to help them in their first steps on Hive with hope they will stay longer with us.

The photos and main part of the text are authored by @miaux

enter image description here

Sort:  

Brawo @miaux ❤️

Szybko działasz, @jocieprosza!

Nie dość szybko, ale cieszę się, że coś ruszyło