You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zlewanie domowego wina - oddam butelkę w losowaniu!

in Polish HIVE4 years ago (edited)

Świetny post.
Sam zajmuje się produkcją różnego rodzaju alkoholi od kilku już lat. Produkcję wina stawiam na pierwszym miejscu. Moim ulubionym winem jest winogronowe półsłodkie (8-10 Blg)
Aktualnie dwa balony stoją w oczekiwaniu na butelkowanie, jeden zestaw zabutelkowanego wina czeka na oklejenie, a kilka butelek z poprzednich lat leżakuje sobie w piwnicy.
Podobnie jak u większości winiarzy - niewiele wina jest w stanie pozostać na dłuższy czas, ale staram się odłożyć po kilka butelek ;)

1.jpg

Tegoroczne zbiory jeszcze dojrzewają na krzaczkach -> link

Z przyjemnością skosztowałbym Twojego wina z białych winogron, bo akurat moje (z białych winogron) czeka na butelkowanie (pierwszy raz robiłem z białych).
Proponuję wymianę :)

p.s.
Dobre to białko z Ostrovit'u? Nie za słodkie? dobrze się rozpuszcza?

Sort:  

Niezła półeczka :) W planowanym mieszkaniu / domu też mam zamiar przeznaczyć trochę miejsca na taki stojak, gdzie będą tylko butelki z winem :) Akualnie wszystko stoi w mieszkaniu :( Ale piwniczka na pewno będzie!

Proponuję wymianę :)

Brzmi jak plan :) Odezwij się do mnie na openhive.chat

Dobre to białko z Ostrovit'u? Nie za słodkie? dobrze się rozpuszcza?

Okropnie słodkie, do tego stopnia, że żeby je wypić muszę mieszać z kwaśną kreatyną i zamierzam zakupić inne zanim wykończę te, bo same ciężko mi wypić. Nie słodzę niczego i może dlatego jestem przewrażliwiony na słodki smak, ale to już chyba przesada.

Ulala!😀 Ale doping masz😄😄