You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zlewanie domowego wina - oddam butelkę w losowaniu!

in Polish HIVE4 years ago
Chociaż nie znam języka polskiego, postaram się odpowiedzieć jak najlepiej. Mogę powiedzieć, że ten post mi się podobał! Wydaje mi się to również niezwykle przydatne, ponieważ w okresie świątecznym zwykle przygotowuję poncz kremowy, który jest spożywany w moim kraju, Wenezueli. Interesuje mnie również tworzenie win z różnymi owocami, ponieważ w swoim ogrodzie mam wiśnie lub porzeczki, które, jak sądzę, dają doskonały trunek. Zamierzam więc opublikować ten post, ponieważ uważam, że jest on niezwykle szczegółowy, objaśniający i przydatny. Wielki uścisk.

Aunque no tengo noción alguna del idioma polaco, trataré de responder lo mejor posible. Puedo decir que este post ¡me encantó! y además me parece sumamente útil para mí, ya que por lo general en épocas navideñas preparo ponche crema, que es una bebida que se consume en mi país, Venezuela. También estoy interesada en aprender a elaborar vinos con frutas diversas, ya que en mi jardín tengo árboles de cerezas o grosellas estrelladas, que creo pueden producir un excelente licor. Así pues, que voy a rebloguear este post, porque me parece sumamente detallado, explicativo y útil. Un gran abrazo.