My son Maxim in the barbershop #monomad challenge / Мій син Максим в перукарні (En/Ua)

in Black And White2 years ago (edited)

Hello everyone!
This is my entry for the #monomad challenge by @monochrome

Tomorrow my son will go to school for the first time after the winter holidays. Here begins for him the second semester of study in the first class. And I really want him to look great. Maxim is smart, witty and knows how to cheat. Sometimes he does not know how to apply his skills correctly, it will probably work better for him over time. From an early age I cut my son's hair, but when he went to school, I decided to teach him to visit a hairdresser. Master Galya, our acquaintance, has a very good energy and approach, both to the child and to the adult.

20220116_121208.jpg

Привіт усім!
Завтра мій син піде вперше в школу після зимових канікул. Ось починається для нього другий семестр навчання в першому класі. І я дуже хочу, щоб він мав чудовий вигляд. Максим розумний, дотепний і вміє зхитрувати. Іноді він не вміє влучно примінити свої вміння, це мабуть з часом йому краще вдаватиметься. З раннього дитинства я стригла сина, але коли він пішов в школу, то я вирішила привчити його до відвідин перукарні. Майстер Галя, наша знайома, має дуже добру енергію і підхід, як до дитини, так і до дорослого.

20220116_121151.jpg
I took these photos before the haircut.
Ці фотографії я зробила до початку стрижки.

20220116_122428.jpg

20220116_121358.jpg

20220116_121429.jpg

While Master Galya was doing my son's hair, I looked around. And that's why I write to this community, because the design of the barbershop is in black and white. And it's very stylish. The Christmas decorations I saw were black and silver, clocks, furniture, and even a logo, all created for my photos. I am again fascinated by the black and white filter. It adds clarity and quality, and it's a classic, and a classic - Eternal.

20220116_121503.jpg

20220116_121529.jpg

20220116_121248.jpg

20220116_130744.jpg

Поки майстер Галя займалася зачіскою мого сина, я розглядала все навколо. І ось чому я пишу в цю спільноту, тому що дизайн перукарні є в чорно-білому кольорі. І це є дуже стильно. Ялинкові прикраси, які я побачила були чорними і срібними, годинник, меблі, і навіть логотип, усе було створено для моїх фотографій. Я знову зачарована чорно-білим фільтром. Він додає чіткості і якості, і це класика, а класика - Вічна.

20220116_122728.jpg

Time passed quickly. And I saw that I had brought a boy, and I would leave the barber shop with my man. The haircut that master Galya made for my son added courage. My son looked like a well-groomed boy. Maxim was very pleased with his new haircut. He really liked the styling when his hair sticks up.

20220116_125451.jpg

20220116_125433.jpg

Час швидко минув. І я побачила, що я привела хлопчика, а буду виходити з перукарні з чоловіком. Стрижка, яку майстер Галя зробила моєму синові, додала мужність. Мій син мав вигляд доглянутого хлопчика. Максим був дуже задоволений своєї новою стрижкою. Йому дуже подобалася укладка, коли його волосся стирчить догори.

20220116_125633.jpg

It's a great idea to spend time together this way. It strengthens our relationship. And I hope that my son will get used to always look neat. I hope he will pay attention to his appearance. And it's not just a haircut, but also clothes, personal belongings. Now I need to pay a little more attention to this, so that later my son could take care of himself. And maybe Maxim will learn to put his hair up like this.
The best thanks are my son's hugs!

20220116_125626.jpg

20220116_125617.jpg

Це чудова ідея ось таким чином провести час разом. Це укріплює наші відносини. А ще я сподіваюся, що мій син звикне виглядати завжди охайно. Я сподіваюся, що він буде уважно ставитиметься до своєї зовнішності. І це не тільки стрижка, а й одяг, особисті речі. Зараз мені потрібно трохи більше приділити для цього уваги, щоб потім мій син зміг самостійно за собою доглядати. І можливо Максим навчиться ось так ставити своє волосся догори.
Найкращі подяка це обійми мого синочка!

Sort:  

Дуже, дуже пасує Максу нова стрижка!

Ви праві!