Who am I? || I'm new to Hive. (EN-TR)

in GEMS3 years ago (edited)

Hello Friends. 😎 It's been a while since I started writing at Ecency.
I wanted to talk a little bit about myself.
I'm 28 years old. I have 1 sister and 1 brother. I am a science teacher. I graduated from Samsun Ondokuz Mayıs University.
We met my husband at the place we served. We got married 4 months ago. My husband is also an English teacher. We work in the same school.

I have used noise.cash before. I also have a blog page. I love to write and take photos. That's why I also love to post on Ecency. First I discovered Leofinance. Later I discovered Ecency (@ecency). It attracted my attention more because all kinds of articles can be written here. I loved Ecency. And I'm learning everything new. I will continue to share here.
See you soon. 🤗

TR

Merhaba arkadaşlar. 😎 Ecency'de yazmaya başlayalı az zaman oldu.
Biraz kendimden bahsetmek istedim. Ben 28 yaşındayım. Benim 1 ablam 1 de erkek kardeşim var. Fen Bilimleri öğretmeniyim. Samsun Ondokuz Mayıs Üniversitesinden mezun oldum.
Eşimle görev yaptığımız yerde tanıştık. 4 ay önce evlendik. Eşim de ingilizce öğretmeni. Aynı okulda görev yapıyoruz.

Daha önce noise.cash kullanmıştım. Ayrıca bir blog sayfam var. Yazmayı, fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. O yüzden Ecency'de paylaşım yapmayı da seviyorum. İlk önce Leofinance'i keşfettim. Daha sonra Ecency'i keşfettim. Burada her türden yazı yazılabildiği için daha çok ilgimi çekti. Ecency'i çok sevdim. Ve her şeyi yeni öğreniyorum. Burada paylaşım yapmaya devam edeceğim. Görüşürüz. 🤗

Sort:  

Hoşgeldin aramıza 🤗 Demek bizleri noise.cash üzerinden buldun. Blog sayfanda ne tür konular yazıyorsun peki? Ve hangi konuları okumayı seviyorsun?

Hoşbuldum 🤗 motivasyon ve kişisel gelişim hakkında yazıyorum.
. Aslında o an ne ilgimi çekiyorsa her şeyi okumayı seviyorum. 😊