Mushrooms and my memories... / Гриби і мої спогади... ( En / Ua )

in Life Storieslast year (edited)

Hello to all lovers of mushrooms and various stories related to them!
Recently, I was looking through my photo gallery and found myself thinking that looking at one or another photo, I start to remember stories from the past.

Привіт усім любителям грибів і різних історій, що з ними пов'язані!
Недавно переглядала свою галерею з фотографіями і зловила себе на думці, що дивлячись на те чи інше фото, я починаю згадувати історії з минулого.

About a month ago, I went on a trip to Karpane and Valstania. These two mountain villages are located on both sides of the Brenta River. Colored houses seem to be glued under the rocks of the mountains above the raging mountain river. And you know what impressed me the most? These are boletus mushrooms that grew in flowerpots with flowers near the house on the street. Such an autumn composition. Did these mushrooms grow by chance or did someone plant them on purpose? But it looks good!

Десь місяць тому я їздила в подорож до Карпане та Вальстаньї. Ці два гірські селища знаходяться по обидва боки річки Бренти. Кольорові будиночки ніби приліплені під скалами гір над бурхливою гірською річкою. І знаєте, що мене вразило найбільше? Ці гриби опеньки, що росли вазоні разом з квітами біля будинку на вулиці. Така собі осіння композиція. Випадково ці гриби виросли чи хтось їх спеціально посадив? Але ж гарно виглядає!

It was an unforgettable trip to the city, which the son of my ward, the lord, told me about. Palmanova! This city is not
similar to none of all the places I have visited! And in three years I saw a lot. Almost all of northern Italy, large and small towns and villages. The city of Palmanova was built by the Venetians in the form of a nine-cornered fortress with two ramparts and a moat between them. The view is stunning! Three gates have been preserved in their original, pristine form! And the Venetian aqueduct! It is worth coming to Palmanova just for his sake and the cascades! I took many pictures and sent them to my cousin. There was a mushroom in one photo and do you know what she, cousin Lesya, answered me? "An adder, she's an adder in Italy!" In our village, poisonous mushrooms were called adders. It made me laugh and I remembered a story about my trips to pick mushrooms. Once I went with my brother to the forest to look for mushrooms. I carefully looked under the bushes and trees, turned over dry leaves with a stick and looked for mushrooms. I dutifully bent over every mushroom I found and cut it and put it in the basket. My diligence was not in vain, I collected a basket full of mushrooms. I was happy. My brother called me and when he saw my basket, he made round eyes " What did you collect? These are snakes themselves! "And I dumped my basket on the grass and started sorting through it. I left a few sedges and birch undergrowth. And I have tears in my eyes, because I worked in vain. But imagine if we had eaten these mushrooms! It would have been a deplorable result! Not knowing mushrooms is better don't go into the forest! I learned that well then!

Це була незабутня подорож в місто, про яке мені розповів син мого підопічного сеньйора. Пальманова! Це місто не подібне ні на одне з усіх, де я побувала! А за три роки я побачила немало. Майже всю північну Італію, великі і малі міста та села. Місто Пальманова побудоване венеціанцями у вигляді дев'ятикутної фортеці з двома валами та ровом між ними. Вигляд приголомшливий! Троє воріт збереглися в первісному незайманому вигляді! А Венеціанський акведук! Тільки заради нього та каскадів варто приїхати в Пальманову! Я робила багато знімків та відсилала моїй кузні. На одному фото був гриб і знаєте, що вона, кузина Леся мені відповіла? ,, Вужака, вона і в Італії вужака!" Вужаками в нас в селі називали отруйні гриби. Мене це розсмішило і я згадала одну історію про свої походи по гриби. Одного разу я пішла зі своїм братом в ліс по гриби. Старанно приглядалася під кущами та деревами, перевертала палкою сухе листя та шукала гриби. Сумлінно нагиналася до кожного знайденого гриба і зрізала та клала до кошика. Моя старанність не була марною, я назбирали повний кошик грибів. Тішилася. Гукнув мене мій брат і побачивши мій кошик, зробив округлені очі. " Що ти поназбирувала? Це ж самі вужаки! " Він висипав на траву мій кошик, почав перебирати. Залишив кілька строїжок та підберезовиків. А в мене сльози в очах, бо ж трудилася марно. Але ж уявіть, якби ці гриби ми з'їли! Був би плачевний результат! Незнаючи грибів, краще в ліс не ходити! Це я тоді добре засвоїла!

Now there were mushrooms for me that you can buy in the supermarket! These are mushrooms and champignons. But even with these mushrooms, I remembered an interesting old story. When my mother fell ill, I moved to live with her in the village. She needed my help. And so one day in autumn, my neighbor Palamarchuk Nadia came to me and called me to the collective farm field for mushrooms. Wonder! A field sown with rapeseed for the winter produced mushrooms. People from all the nearby villages went on a quiet hunt. Whole bags of champignons were carried home until the very frosts. And we collected a lot of these delicious, fragrant mushrooms. Then I had to clean them all day and put them in bags and put them in the freezer. All winter long, my mother and I ate delicious soup and mushroom gravy! I threw the roots and all the waste into the garbage heap. And the following year, we grew mushrooms! This is a story with a sequel!

Тепер для мене існували гриби, які можна купити в супермаркеті! Це печериці та шампіньйони. Але і з цими грибами я пригадала одну цікаву давню історію. Коли моя мама захворіла я перебралася жити до неї в село. Вона потребувала моєї допомоги. І от одного разу восени прийшла до мене сусідка Паламарчук Надя і покликала на колгоспне поле за печерицями. Дивина! Поле засіяне на зиму ріпаком вродило печериці. Люди з усіх довколишніх сіл пішли на тихе полювання. До самих морозів носили печериці додому цілими мішками. І ми назбирали цих смачних ароматних грибів багатенько. Цілий день потім прийшлося їх чистити та складати в пакети та розміщати в морозильні камері. Цілу зиму ми з матір'ю сиакували смачною юшкою та підливою з печериць! Корінці та всі відходи я викинула на купу зі сміттям. І на слідуючий рік в нас виросли печериці! От така історія з продовженням!

And this is my grandson Max's first mushroom. All three of us then went to the forest. Not for mushrooms. They wanted to see the Trinogu stone, which stands on the mountain behind Pereliskay. Our hike, or journey, was fun and informative. Tall and thick beeches grew in the forest. We saw the headwaters of our River Steer, which begins at a small spring in our forest. Everything starts small!

А це перший гриб мого онука Макса. Ми тоді ходили в ліс всі троє. Не за грибами. Хотіли побачити камінь Триногу, що стоїть на горі за Перелісками. Веселий і пізнавальний був наш похід, чи мандрівка. Високі та товсті буки росли в лісі. Ми побачили витоки нашої річки Стир, що починається з маленького джерела в нашому лісі. Все починається з малого!

And these are mushrooms from a supermarket in Italy. It turns out that they are grown like champignons on farms. Everyone is so beautiful, clean. I won't say anything about the taste because I haven't bought it and haven't tried it. But you see, you can not go to the forest. But will it replace the feeling of the rustling of autumn leaves in the forest, the singing of birds and the creaking of trees?

А це гриби із супермаркету в Італії. Виявляється, їх вирощують як і шампіньйони на фермах. Всі такі гарні, чисті. Про смак не скажу нічого тому що не купувала і не пробувала. Але бачите, можна в ліс не йти. Але хіба це замінить вам відчуття шурхоту осіннього листя в лісі, спів птахів та скрип дерев?

And these mushrooms are parasites that grow on tree trunks. Mainly on beech trees. Such a mushroom grows and sucks nutritious juices from a tree. Over time, the tree begins to get sick, rot and die. A big, powerful tree cannot withstand such a cohabitant... It happens in life as well... people - parasites know how to suck like that, at first they seem so cute and innocent... and then they poison our lives! Beware of them! Be alert!
Thank you for reading.
I would like to hear if you have any stories of your own related to mushrooms, etc.
Thank you #nadinzakrevska for creating the Lifestories group where you can share your stories.
See you next time at Hive!

А це гриби паразити, що ростуть на стовбурах дерев. В основному на буках. От росте собі такий гриб і смокче поживні соки з дерева. З часом дерево починає хворіти, трухлявіти і гине. Велике, могутнє дерево не витримає такого співжителя...Так і в житті буває... люди - паразити вміють так присмоктатися, спочатку здаються такими милими і безневинних... а потім отруюють нам життя! Стережіться їх! Будьте пильними!
Дякую вам за прочитання.
Хотіла б почути чи у вас є якісь свої історії, пов'язані з грибами і т.п.
Дякую #nadinzakrevska за створення групи Lifestories, де можна поділитися своїми історіями.
До наступних зустрічей на Hive!

Sort:  

Гарні історії про гриби і неймовірні фотографії!

Дякую! Я старалась! Бачу, що багато читали мою статтю...але оцінки малі дальше...

Oh wow! I’ve never found champions growing in the wild, well done!

You took many great pictures of mushrooms and surroundings 💙

Thank you for your comment.
Champignons that grow in nature are tastier and more aromatic than those grown on a farm!

I'm sure they are! Would love to find some one day in the wild :)

@tipu curate 💙💛 🇺🇦 💛💙