На моєму вікні панує весна

in Life Stories2 years ago

Вітаю всіх хто читає!
Дитина малює дім. А в ньому великі вікна. Без вікон не можна уявити собі дому. Хіба що як у загадці : ,,Без вікон без дверей повна хата людей!" Але це ж про гарбуз загадка! А ми маємо доми з чудовими великими вікнами.
Коли будували наш дім в селі дуже модно було ставити ,,варшавські вікна". Що то означало ніхто достеменно не знав і пояснити не міг. Але всі ті вікна ставили. Тільки через купу років, коли я попала до Варшави, я зрозуміла, що то значить ті ,,варшавські вікна". Ці вікна були від стіни до стіни і від підлоги до стелі. Тепер такі вікна називаються панорамні. І наші сільські вікна були далеко не такі.
Вікна були дерев'яні і через 50 років вони напевно відслужили своє. І ми з дочкою вирішили поміняти їх на пластикові вікна. Моя дочка замовила їх в Бродах і одного дня приїхали майстрі щоб поставити нові вікна.

received_316015139632179.jpeg

received_621733511858950.jpeg

В домі стало світліше і затишніше. Тому що вікна з підвищеною звукоізоляцією.

received_330991301431200.jpeg

received_3239923136098099.jpeg

Не знаю як ви, а я вранці коли прокидаюся то зразу ж маю справу з вікнами.

20211116_082450.jpg

Я живу в Італії і тут в будинках наніч закривають вікна, опускаючи дерев'яні ролети. Влітку вони служать для того щоб зробити тінь і не впустити гаряче сонячне проміння в приміщення. Взимку ролети служать для зберігання тепла. Тож я щовечора опускаю, а вранці піднімаю їх.

20211207_151903.jpg

20211207_104402.jpg

Біля вікон я розглядаю все, що можу побачити. Напроти, через вулицю вишикувалися ошатні будиночки, покриті червоною черепицею. В нашому садочку зеленіє вічнозелене дерево магнолії. Влітку воно вкривається величезними білими квітами.

20211203_091040.jpg

На терасі любить влітку відпочивати моя підопічна Марія. Вона цілий день сидить і з висоти третього поверху спостерігає за життям нашої маленької затишної вулиці. То сусідський пес загавкає, а за ним і всі решта підхоплять. То діти веселою зграйкою на велосипедах проїдуть. Сусідка заводить свого мопеда і їде по справах. Як тільки блисне сонечко в сусідньому домі з вікна сушать одіяла і подушки.

20211201_101204.jpg

З нашої тераси видно весь центр Тревізо. Високі дзвіниці соборів вночі запалюють маячки. Цікаво спостерігати за цим переблискуванням червоних вогників.
Також з балкону і вікон я бачу гори, покриті снігом. Особливо, коли сонячна погода.

20211206_085410.jpg

20211203_090905.jpg
Цілий рік я спостерігала зміни кольорів в нашому саду. Я бачила з вікна як цвіли сливи. Потім я бачила як цвіли олеандри і своїм ароматом вночі наповняли мою кімнату. Потім червоними вогниками зацвів гранат. Сусідські троянди зацвітали і радували мене до зими своїми яскравими квітами.

20211031_134901.jpg

Наша хурма цього року мала рясний урожай. Плоди були великі і ближче до осені ставали все більше жовтими. Коли листя з дерева опало то яскраві оранжеві плоди хурми прикрашали дерево як іграшки. Зверху мені здавалось, що яскраві жовті лампочки висять на дереві.

20211121_141904-COLLAGE.jpg

20211121_140152.jpg

20211126_085538.jpg

Моє вікно на кухні уставлене квітами. Між вікнами я поставила білосніжний цикламен. Ця квітка любить холод і там для неї зараз ідеальне місце. Також я посіяла насіння коріандру, що мені прислала моя дочка з України. Мені дуже подобається зелень коріандру, яка ще називається кінза.

20220118_134339.jpg

Недавно, щоб порадувати Марію, я спеціально поїхала в супермаркет ,,Лідл" щоб купити там квіти. Я купила маленьку квітку каланхоє і гіацинти.

20220118_134323.jpg

Я люблю спостерігати за своїми квітами і добре доглядаю їх. Марія також щодня просить підвезти (зараз вона переміщається на візку) її до вікна, де вона дивиться на квіти і щоразу рахує скільки квіток зацвіло.

20220118_134307.jpg

А які чудові і кольорові заходи сонця ми спостерігаємо зі свого вікна! На італійській мові захід сонця називається ,,tramonto". Кольори змінюються від ніжно рожевого до яскраво червоного. Деколи здається, що небо горить вогнем. Сонце великою червоною кулею стоїть якісь секунди, а потім дуже швидко падає вниз. Це така магічна картина. Я стою як зачарована і не можу відірвати очей.

20220115_164904.jpg

На моєму вікні панує весна.

20220115_164915.jpg

Завтра вранці я знову ж відкрию свої вікна, зроблю собі горнятко запашної італійської кави і стану біля вікна, щоб полюбуватись своїми квітами і подивитись що там надворі.

20211126_085456.jpg

Sort:  

Дуже яскраві ваші вікна, дякую вам ❤️

Дякую за коментар!

Гарний вид з вашого вікна!

Дякую що завітали!

На одному з ваших фото цикламен так дружньо обіймає горщик з коріандром, мовляв: "Дивись, яка краса постає з цих вікон!". І обоє тягнуться до світла. Романтично :)

Ой, дякую вам! Люблю взимку висівати насіння і спостерігати за тим, як воно сходить і росте. Хочу посіяти крес салат. А вчора купила два вазони примули! Так тішуся, що вікно таке барвисте!
20220120_115814.jpg

Дуже гарна палітра кольорів у вас на вікні. Я теж уже тішуся гіацинтами й міні-нарцисами на підвіконні. Бо навесні на клумбі часто не встигаю порадіти їхньому цвіту, бо в Київській області є така напасть, як жук Оленка. Вона поїдає цвіт і перші весняні квіти, що гарно пахнуть. Зокрема, нарциси жере так, що за 5 хв від цвіту нічого не лишається.

Я не чула про такого ненажеру шкідника!🤔🤔🤔 Але маємо квітник на підвіконні! Тож радіймо!

Дуже красиві фото ваших кімнатних рослин, а також вулиці. Такий вид з вікна дарує натхнення до життя.

Так воно і є! Я щодня стежу як почуваються мої квіточки. Чи не бракує їм води? А вони мене радують новими і новими яскравими барвами своїх квітів. І справді, вони додають мені настрою і хочеться жити і мріяти!

Я вже починаю трохи заздрити людям, що мають кімнатні рослини... Треба буде пошукати в гуглі, як можна поєднати в одній хаті котів і вазонки?