Солодкі подарунки зі Львова #freewrite

in Life Stories2 years ago (edited)

Привіт, друзі!
Хто з вас не любить отримувати подарунки? На мою думку, таких напевно нема! І дорослі і діти раді подаруночкам, що отримують до свята чи просто так!

Сьогодні і я отримала свій подарунок від дочки Надії і внука Максимка з України. Я вже скоро як рік живу в Італії. Тут є все або майже все. Але все рівно я скучаю за нашими цукерками, спеціями, чорним духмяним хлібом, солоним оселедцем. І завжди з нетерпінням чекаю коли водій подзвонить, що вже біля мого дому і привіз мені подарунок від моїх рідних з України!
Моя дочка Надія старанно підбирала, що покласти мені в подарунковий пакет, щоб мені було приємно і корисно.

received_1658715354474244.jpeg

Разом з моїм внуком Максимком вони підбирали для мене смачні шоколадки Львівської фірми ,,Світоч". Це шоколад, створений за новою рецептурою з ексклюзивними смаками.

received_4683189385131080.jpeg

Це три шоколадки. Одна з перцем чилі та абрикосом. Інша з медом і солоною карамеллю. І ще одна з імбиром і цедрою лимона. Буде цікаво спообувати ці незвичайні поєднання!

20220114_173947.jpg

20220114_121356.jpg

Також в подарунковому пакеті знаходились цукерки ,,Труфальє", пшенична та ячна крупа
Також мій внук Максим поклав мені маленького Миколайчика, за що і йому дуже вдячна.

20220114_112818.jpg

Одним із бажаних мною подарунків була коробка з шоколадними цукерками ,,Стожари" від нашої Львівської фабрики ,,Світоч ". Коли моя дочка приїжджала до мене в гості в Італію, то привезла три коробки цих цукерок. Але я подарувала їх своїй племінниці Тані, бабиній невістці Марії Грації та Ріті, де я працювала раніше. Тепер я отримала цю коробку "особисто для мене", як сказала моя Надя.

20220114_122249.jpg

Колись давно, приблизно 15 років тому я працювала сезонною робітницею на фабриці "Світоч". На фабриці дуже багато різних цехів. Там виготовляють плитки шоколаду, вафлі "Артек", цукорки "Ромашка" та "Мак". Установлена нова сучасна лінія по виробництву батончиків "Lion". Нова лінія по аерації шоколаду створює всіма любимий пористий шоколад. Хто спробував львівський "Трюфель" або "Зоряне сяйво", той буде памятати цей смак до кінця життя. На повну потужність працює дражейний цех, де виготовляють смачні драже "Родзинки в молочному і чорному шоколаді". В одному із цехів фасують шоколадні цукорки в коробки. Це дуже складна і клопітка робота, що потребує уважності та спритності.

20220114_113144.jpg

На фабриці "Світоч" старанно дотримуються правил гігієни. Щоб зайти в цех на своє робоче місце потрібно одягнути спеціальний одяг і взуття. Також все волосся потрібно прибрати під шапочку. Всі прикраси потрібно зняти, щоб запобігти потрапляння інородних предметів в шоколадну масу. Руки миються з милом і дезинфікуються антибактеріальним розчином( без запаху).
Я працювала майже у всіх цехах. Я виконувала нескладну роботу. Тому знайома з усією фабрикою, як то кажуть з середини!
Одним із цехів, де мені доводилось працювати був цех, де виробляли шоколадні цукерки "Стожари". Спочатку вони називалися "Стріла". А з якої причини їх переіменували, мені невідомо. Але це не головне! Головне те, що на протязі довгого періоду виготовлення цих смачних цукерок, смак їх не змінився! Львівські кондитори експериментували щоб удосконалити смак і покращити дизайн упакування цукерок. Робітниці розповідали, що ці шоколадні цукорки придумав робити простий робітник механік. Він розробив конструкцію лінії і рецептуру. Коли повезли свою продукцію в Москву на виставку ВДНХ то цукорки "Стріла" завоювпли велику популярність через свій смак, дизайн і новизну! Також "Стріла" отримала ряд нагород.

20220114_121804.jpg

Цукорки мають конусоподібну форму. Начинка ніжна, кремоподібна. Відчувається вміст рому і коньяку. Зверху цукорка закрита кришечкою з нанесеними краплями з білого шоколаду. Цукорка загорнута в золоту фольгу. Коли відкриваєш коробку то зразу відчуваєш аромат шоколаду.

20220114_162813.jpg

Цукорків в коробці 232 грами, а вірніше 13 чудових конусів, загорнутих в золоту фольгу.

20220114_162803.jpg

Під кришкою знаходиться м'яка прокладка з чудовими старовинними будинками Львова. На кришці опакування можемо бачити витиснений знак фірми "Світоч " з 1882 роком заснування і левом, що є символом Львова. Коробка виконана в золотому кольорі.

20220114_162914.jpg

20220114_162949.jpg

Шоколад люблять всі, незалежно від віку, і дорослі і діти! Неможливо втриматись щоб не розглянути обгортку і поласувати смачним шоколадом. Я зразу ж з'їла одну цукерку, щоб пригадати цей неповторний смак!
Шоколад люблять всі, незалежно від віку, і дорослі і діти! Шоколадні традиції Львівської фабрики "Світоч " продовжила корпорація "Нестлє", до складу якої наша фабрика ввійшла у 1998 році. І до сьогоднішніх днів
"Світоч " залишається незмінною візитівкою нашого древнього Львова! Тому ми їдемо в світи і завжди веземо з собою пару коробок улюблених цукерок зі "Світоча"!
Якщо будете у Львові то обов'язково завітайте у фірмові магазини кондиторської фірми "Світоч" і купіть собі цукерок.
Дякую за увагу і до зустрічі!

Sort:  

WOW I LOVE chocolate AND especially combining different flavours like those ones!

I have never seen those combos before but I MUST TRY it!

Hopefully I can find it at Aldi or somewhere online to get some here in Australia.

Thank you for your attention!
I will be glad if you can find and try such combinations of chocolate with different additives. I'm also tasting my presents for the first time.

Ooooh and do you presents taste as good as they look?!?! 😃

I hope so!
And yes I hope that I can find them too! 😋

Дякую вам за вашу солодку історію. Аж захотілося скуштувати одну Стрілу з вашої коробочки з цукорками)

Я дуже люблю наші Львівські цукорки!
Вони мають неповторний смак!😋😋😋
Дякую що завітали!

Congratulations @rosanna-brava! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You received more than 1000 HP as payout for your posts and comments.
Your next payout target is 2000 HP.
The unit is Hive Power equivalent because your rewards can be split into HP and HBD

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month - Feedback from day 13
Hive Power Up Month - Feedback from day 10
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Дякую за підтримку!❤

Стріла - це мої улюблені цукерки. Нещодавно в Близенько була акція, і я ними об'їдалася 😀

Мої теж)))