Калина за вікном

in Life Stories2 years ago

калина 1.JPG

Я хочу привітати організаторів спільноти "Життєвих історій" (чи "Історій з життя", не знаю як із правильніше 😃) із стартом і побажати успіхів та наснаги у їхньому начинанні, бо щоб успішно керувати, потрібно чимало часу.

Я знаю, що спільнота народилася вже місяць тому, але це якось пройшло повз мою увагу, знову ж таки через брак часу. Останній місяць у нас був дуже напружений, ми перебиралися у новий будинок - переносили речі, деякі меблі розкручували-скручували, все і досі перемішано - коротше, якийсь армагедонохаос 🙃. Ми без кухні ще навіть))

А щодо теми "Вигляд з мого вікна", то я б дуже хотіла, щоб я взимку бачила таку красиву засніжену калину, але ми ще не встигли її посадити. А така калина росте на "нижньому" подвір'ї і ще недавно я дивилася на неї з вікна. Ці фото, звісно, зроблені із ближчої відстані, довелося вранці вийти надвір. Але я не засмучена, бо я нарешті маю можливість жити у власному будинку зі своєю сім'єю 😊.

А якщо буде настрій, то я ще зроблю кілька фото з якогось із наших вікон (чи з декількох) і поділюся своїми думками.

калина 2.JPG

калина 3.JPG

калина 4.JPG

калина 5.JPG

Sort:  

Дуже красиві фото. Сонце, сніг та червоні краплі ягід. Будемо чекати від вас нових дописів!

Дякую! 😊

Дякуємо вам за чудовий вигляд з вікна. Для сім'ї важливо мати своє гніздо. Бажаю вам щасливо жити в вашому новому будинку і посадити калину, і все що захочете.

Дякую! 😊

Дякую вам ❤️ за участь в спільноті. Дуже красиві ваші фотографії калини.