Компенсація

in QUAC3 years ago (edited)

Компенсація.

Той, хто любить солодке, особливо, фрукти, обов'язково подивиться на крони плодових дерев на предмет врожаю.

Так і я, люблю зупинитися і подивитися, чим порадувала нас природа в цьому році.

Минулого року, був рясний урожай вишні, вишня гнила на деревах і її не збирали, люди думали, що так буде щороку, наївні.

В цьому році, вишневі дерева зробили собі вищип) і кількість плодів, явно, не можна назвати достатком.

Про абрикоси я взагалі мовчу, це сумна і закрита тема, всі знають, якою була весна в цьому році, точніше, її взагалі не було, була зима, плавно, що переходить в літо.

Але, є приємні новини, по всій видимості. в цьому році ми зможемо балувати себе дешевими грошима, що вже не погано.

Хоча, як знати, важко передбачити задуми торговців сільгосппродукцією.

DSC07397.JPG

Але, дивлячись на дерева, гілки яких ломляться від достатку груш, можна зробити таке припущення і назвати це компенсацією за невдачі, або, неврожайному інших, плодово-ягідних культур.

Навіть не вдаючись у подробиці про успіхи та невдачі, серце радіє, дивлячись на ці чудові плоди.

DSC07398.JPG

Ці фотознімки можна публікувати навіть, без пояснення, вони викликають апетит і цього досить.

DSC07399.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg