Навколосвітня мандрівка

in QUAC3 years ago

Навколосвітня мандрівка.

За своєю суттю, кругосвітню мандрівку це рух по колу з точки "А" в точку "А", простіше кажучи, звідки поїхав, туди та приїхав.

Від ваших амбіцій, обсягу вашого гаманця і вільного часу залежить тільки величина окружності по якій ви будете рухатися.

Позитивні емоції можна отримати, навіть провернувшись навколо своєї осі на шкарпетці, але, це занадто бюджетний варіант при якому, ви, як би робите навколосвітню мандрівку, однак, не залишаєте, при цьому, точку "А". Ні, це не наш варіант, ми завзяті мандрівники готові платити за задоволення.

Лише, з цього, ми відправимося в парк атракціонів, де, за помірну ціну ми зробимо навколосвітню мандрівку на поїзді.

Якщо вас запитають, як ви провели відпустку, так і скажіть, що вчинили кругосвітній тур на локомотиві, брехні тут не буде, а співрозмовник буде довго чухати собі голову, перебуваючи в подиві.

DSC07512.JPG

Для самих, екстремальних мандрівників можливість проїхатися на конях, або на оленях, залишаться яскраві враження.

DSC07520.JPG

Але, саме пам'ятні мандри, напевно, це круїз на НЛО, можете показати язик винищувачам на сусідній каруселі.

DSC07521.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg