Створені один для одного!

in QUAC3 years ago (edited)

Створені один для одного!

Деякий час назад, я придумав для себе новий вид спорту, це спорт для фотографів.

У цього спорту лише одне правило — Сфотографуй два об'єкти, живій і не живій, не живий і не живої, живий і живий, в яких, є щось спільне, якась зв'язок, як, наприклад, помаранчеві цеглини та помаранчеві, опале восени листя.

Іноді, спроби зробити такий знімок приречених на фіаско, якщо, занадто довго, я дістаю з сумки фотоапарат і включаю його.

Але, в цей раз, мене чекав успіх.

Подивіться на цього, пухнастого кота і цоколь багатоповерхового будинку.

Відтінки бежевого кольору шерсті кота і відтінки які ви бачите на стіні, повністю збігаються.

Створюється враження, що вони створені один для одного.

Але, тут, може початися суперечка про яйце і курку, що з'явилося раніше, кіт, або голова ОСББ, який вибив з мешканців будинку гроші на фарбування цоколя.

DSC01801.JPG

В такому спорті, головне, не зосереджуватися на яскравих фарбах, які, дуже ваблять і ведуть наш погляд від головного, а включити свою інтуїцію. Все, найцікавіше, може бути тьмяним, непомітним, бляклим.

Якщо чесно, я не знаю, як вона включається, це відбувається автоматично).

DSC01804.JPG

Кілька секунд, це той час, поки кіт сидів біля цоколя будинку, після другого пострілу фотокамери він побіг у своїх справах, залишивши мені лише кам'яну стіну будинку.

DSC01802.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

Sort:  

Цікавий спорт ви придумали :)
Фото з цим котом геніальне!

Дякую!)

Congratulations @barski! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 8500 replies.
Your next target is to reach 8750 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Day - June 1st 2021 - Hive Power Delegation
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

!PIZZA
!BEER

Connect

Trade


@barski! I sent you a slice of $PIZZA on behalf of @eii.

Learn more about $PIZZA Token at hive.pizza


Hey @barski, here is a little bit of BEER from @eii for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.