Втрачена реальність

in QUAC3 years ago

Втрачена реальність.

Можливо, прочитавши заголовок цього посту ви подумаєте про втрату свідомості. або про віртуальну реальність, але. немає, мова піде, зокрема, про втраченої реальності.

Якийсь чоловік, або дитина, в цей момент ходить по іншому світу, відмінного від того, який він звик бачити крізь сині скла дуже екстравагантних очок у вигляді метелика, які ми побачили висять на гілці каштана в старому парку, де лише одна алея.

DSC07381.JPG

Мабуть, як не складно заблукати в трьох березах, так само не складає труднощів втратити свою реальність на єдиному, вузькому ґрунтовому шляху.

DSC07382.JPG

Я вирішив поглянути на світ через скла цих очок.

DSC07384.JPG

Дійсно, реальність змінилася вона придбала відтінки індиго, всі барви світу стали згасати в цій димчастої прірви.

Чи не виключена, що комусь, життєво необхідно знизити контраст й одягтися в затемнене скло.

Мої діти мене питали, чому я ніколи не ношу темні окуляри, навіть, коли довгий час сиджу за кермом автомобіля, на що, у мене не було вичерпної відповіді.

Напевно, я боюся, що вони зроблять мене менш сприйнятливим, спробують обдурити мою реальність і в відповідальний момент виявляться на гілці дерева, десь, на якийсь алеї).

DSC07383.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg