Зупинка в дорозі

in QUAC3 years ago

Зупинка в дорозі.

Дивлячись на фотознімки, які я зробив в один вечір, під час мого тривалого шляху по дорогах України, я намагаюся згадати, якими були зупинки, і чи були вони взагалі, до того, як я взяв в руки фотоапарат.

DSC01075.JPG

Напевно, це був просто, відпочинок, перепочинок, дивно, але я не пам'ятаю, чи дивився я на захід сонця, на дерева, все те, що мене оточувало в дорозі.

Безумовно, коли я крутив обарінок і бачив красиві пейзажі, на секунду, я говорив собі. що це мені подобається, але не було навіть думки зупинити цей момент і зафіксувати його на фотознімку.

1DSC01097.jpg

Хоча, у мене був невеликий фотоархів. де я зберігав фотознімки сім'ї, дружини та дітей, мабуть, на той момент, це були вичерпні теми для фотознімків, але, початок моїх публікацій перевернуло все з голови на ноги та зупинка в дорозі придбала новий смак і колір.

Це кілька вечірніх пейзажів на шляху між Хмельницьким і Хотином.

1DSC01117.jpg

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg