My camera for "torture"

in QUAC4 years ago

Життя після карантину продовжується. Все повернулось на свої місця. Я знову приходжу з роботи як вижатий лимон. Вся планова робота, що повинна була виконуватись на протязі року, почала виконуватись в один момент. Посипалась ціла купа термінових завдань, які необхідно виконувати негайно. Робота в такому режимі ще те випробування. Не знаю наскільки мене вистачить, але радує той факт, що з першого серпня в мене починається відпустка. Думаю, інтенсив на роботі не закінчиться і після відпустки. Тому, я дуже хочу саме відпочити на протязі цієї відпустки. Вперше я зроблю акцент не на вирішенні різних справ, що відкладаються до відпустки а здоровому харчуванню та регулярному сну і прогулянкам на одинці. Виявляється мені зовсім мало потрібно для того, щоб відчувати себе щасливим. Фото з повідомлення - вигляд на мою камеру для “тортур”, в якій я перебуваю протягом 40+ годин на тиждень. Хотів би я щось змінити? - можливо. Чи готовий я щось змінювати? - НІ.

Life after quarantine continues. Everything returned to its place. I come home from work again like a squeezed lemon. All the planned work that was to be done during the year began to be done at one point. There were a lot of urgent tasks that need to be done immediately. Working in this mode is another test. I don't know how much I will enough, but I am happy with the fact that my vacation starts on the first of August. I think the intensive work will not end after the holidays. Therefore, I really want to relax during this vacation. For the first time, I will focus not on solving various matters that are postponed until the holiday, but on a healthy diet and regular sleep and walks alone. It turns out I need very little to feel happy. Photo from the message - a view of my camera for "torture", in which I am for 40+ hours a week. Would I like to change something? - maybe. Am I ready to change something? - NO.

IMG_20200228_134331_Snapseed.jpg

10% від виплат даної статті я відправляю на своєрідний “депозитний” рахунок своєму синові @andruto. На мою думку заощадження на блокчейні HIVE буде набагато цікавішим за будь-який депозит, що я знаю.
I send 10% of the payments of this article to a kind of "deposit" account to my son @andruto. In my opinion, saving on the HIVE blockchain will be much more interesting than any deposit that I know of.

    Весь зміст створено автором за псевдонімом @cranium для однойменного блогу на блокчейні HIVE. Використання будь-яких матеріалів дозволено лише після погодження з автором.
    Все содержимое создано автором за псевдонимом @cranium для одноименного блога на блокчейне HIVE. использования любых материалов разрешено только после предварительного согласия автора. 
    All content was created by the author under the pseudonym @cranium for the blog of the same name on the HIVE blockchain. The use of any materials is allowed only after agreement with the author.

create hive blockchain account

Not got an account yet? Sign up to Hive!

AD

Ти вже вариш пиво? Щоб почати грати просто натисни на картинку. @cryptobrewmaster - перша криптогра на блокчейні, в яку можна грати без обов'язкових інвестицій!!!

Are you already brewing beer? To start playing just click on the picture. @cryptobrewmaster - the first blockchain cryptogame that can be played WITHOUT mandatory investment !!!

image.png

image.png
Posted in HIVEUAJoin Team Ukraine Social MediaVote Our Witness
image.pngJoin the community!image.pngTelegram Chat - TwitterInterview 4.png❤️🚀VOTE❤️🚀

Sort:  

Робота виснажує і гарний відпочинок завжди повертає сили. Гарно сплануйте і нехай вам вдасться все.

Дякую за увагу, буду старатись