Вино Березня (fridaypoem, UA)

in QUAC3 years ago

HILL0874-01.jpeg

Багато гарних дат цьогоріч святкують українці.
Вкінці лютого виповнилось 150 років від дня народження Лесі Українки, а вчора (4 березня) був день народження нашого видатного пісняра Володимира Івасюка. Йому могло бути 72... Дуже сумно. Обоє цих митців, незважаючи на коротке земне життя, розвинули і прикрасили українську мову та музику.
А ще 3 березня був Всесвітній день письменника, з чим і вітаю усіх причетних. Хочемо ми цього чи ні, але кожен блоґер — у більшій чи меншій мірі письменник. Для мене блоґер — це людина, яка перепускає через себе цей світ і видає емоційні та інтелектуальні роздуми. Коли це висловлено красиво, то таких людей приємно читати. Бажаю усім, щоб зміст та форма наших дописів були однаково красивими.

IMG_20200318_163803-01.jpeg

От скільки сьогодні у мене зачіпок до моєї ініціативи #fridaypoem, яку я не лише придумала, але й успішно призабула. Проте наша @nadin-zakrevska так активно дописує у даній рубриці, що мені стало якось незручно за мою мовчанку. У мене доволі багато старих віршів, але я не можу їх публікувати, бо я з них виросла, як дитина зі штанців. Більше ніякого скиглення, страждання і нещасливого "кахання";)
Ця чудова думка виникла у моїй голові ще торік! Минулої весни, коли все прокидалось зі зимового сну... У місті — строгий карантин, а в селі — проліски і перша трава. Що б ви обрали, якби мали змогу?

IMG_20200328_164655-01.jpeg

In vino veritas

Сонця весняного налий у келих.
Вип'єм за тих, що ростуть крізь холод.
Я ще не знаю пісень веселих,
та розриваю торішнє коло.

Вітром розбавлене вино блакитне
Березень-батяр хлисне в обличчя...
Хай розів'ється усе, що квітне.
Хай озовуться, кого покличуть.

Хто з нас людина, а хто береза
в жовтих сережках і білій сукні?
Березень споїть і отверезить,
сплутавши все - навіть власну сутність.

Краплі дощу у дзвінкім графині...
Істини й долі не відрікаюсь.
З легкістю пташки й... філософині
У-ти-хо-ми-рю-ю хаос.

(Березень 2020)

IMG_20210305_130803.jpg

Sort:  

Минулої весни, ми приїхали з поїздки по Європі. У Львові посиділи замкнені пару тижнів в квартирі. Але коли поїхали в село, то відчути справжню волю. Там було багато роботи на городі і в саду. І про карантин навіть не згадували.

Так, у мене аналогічно:)

beautiful photos as always - spring is finally coming, yes. The image of the frozen dirt mud getting ready to thaw sums up spring (I think) the best.

Oh, these photos are from last spring. Because now it's snowing again ... March is a month of struggle between winter and spring.
Thanks for your feedback:)

Дуже гарно! Дякую за мить задоволення :)

Дякую за відгук, Олю!!! Приєднуйтесь до ініціативи;)))