Цап Юрко

in QUAC4 years ago (edited)

20200607_195358.jpg

Всім привіт! Сьогодні я вам розкажу про нашу чергову недільну сімейну прогулянку.

В неділю, коли мій чоловік має вихідний, ми майже завжди вирушаємо на прогулянку з нашим маленьким сином. Під час таких прогулянок ми дізнаємось багато цікавого і нового.

Ось і цього разу ми зустріли це козяче сімейство, яке очолював цап Юрко.

20200607_195323.jpg

20200607_195350.jpg

Так ось, ідучи вузькою дорогою, ми побачили за сіткою, на невеликій ділянці, кіз.

Коли ми підійшли ближче, щоб подивитись на них, то цап з дуже великими рогами наблизився до нас. Спочатку мій син трішки злякався, але цап був дуже дружелюбний і коли мій чоловік вирвав молоденької трави, щоб його пригостити, то він почав їсти з його рук.

Поки ми годували цапа, то до нас під'їхав на велосипеді його господар і розказав, що це цап Юрко і в нього швейцарське коріння. Тому в нього такі великі роги, які він під час нашої розмови запхав в сітку і не міг їх витягнути.
(спочатку мій чоловік хотів йому допомогти, але господар нас запевнив, що оскільки цап ще молодий, то він так часто бавиться і запихає свої роги куди не слід) .

Але трошки помучившись, він все ж таки витягнув їх . Це було досить кумедно.

20200607_195344.jpg

20200607_195333.jpg

Подившись на таку цікаву пригоду ми вирушили додому, заряджені позитивом від зустрічі із цим цапом!