Подорожуємо лісом: червоні мухомори

in QUAC3 years ago

класнючі мухомори 1.jpg

Я продовжую свою розповідь про грибний похід в ліс неподалік від Немирова (хоча це трохи далі насправді, але сама назва містечка служить просто географічним орієнтиром), розпочату ось у цьому пості.

Минулого разу, за рахунок того, що ми потрапили на місце білих грибів, мій пост візуально був присвячений білим грибам. Я продовжу цю візуальну градацію і сьогодні, оскільки на більшості моїх фото будуть зображені червоні мухомори.

Це все тому, що після того, як ми, задоволені своєю знахідкою, залишили галявину з білими грибами і пішли далі і натрапили на схоже місце із червоними мухоморами. Але дорогою мою увагу привернув непримітний гриб (єдиний немухомор у моїй сьогоднішній підбірці) із листочком на капелюшку. Цей гриб схожий на плютей. До родини плютеїв входить понад 200 видів, серед них є їстівні і умовно-їстівні, є й отруйні, я не розбираюся в їхній класифікації і ніколи не брав грибів цього роду.

класнючі мухомори 3.jpg

Повернемося до мухоморів. Як я казав, ми зі шваґром натрапили на галявинку з червоними мухоморами (Amanita muscaria). Це отруйні гриби, але вони дуже красиві, то ж шваґро, який знає про мій блог, терпляче чекав, поки я зроблю достатню кількість фото.

класнючі мухомори 4.jpg

класнючі мухомори 5.jpg

Сама ж назва мухомора утворилася від того, що, за одними даними, в давнину з мухоморів робили засіб для боротьби з мухами. Ще кажуть існує, що люди знаходили в лісі мухомори, на шапинках яких лежали дохлі мухи. Проте існує версія, що мухи просто топилися в калюжках води, які збиралися на широких ввігнутих капелюшках старих мухоморів (на жаль, сьогодні мені вдалося сфотографувати лише молоді мухомори, то ж ви ми можете це хіба уявити).

класнючі мухомори 6.jpg

класнючі мухомори 7.jpg

А ще існують повір'я, що колись шамани вживали в їжу ці мухомори, що дозволило їм впадати в транс. В стані епілептичних припадків вони вигукували свої пророцтва для диких племен. Це було доволі страшно, то таким чином шамани зміцнювали свою становище у первісному суспільстві. В це охоче віриться, бо колись товариш розповідав мені історію проте, як як його однокласниця також споживала червоні мухомори для того, щоб її свідомість поринула у наркотичну дріму. Але я категорично не раджу цього повторювати, бо це може бути дуже небезпечно.

класнючі мухомори 8.jpg

класнючі мухомори 9.jpg

В лісі часто можна побачити подушені чи поламані отруйні гриби, наприклад мухомори. Я закликаю вас цього не робити, бо коли їх не брати до свого кошика, то вони абсолютно безпечні і немає жодних причин в такому беззмістовному і варварському їх знищенні.

Sort:  

Your post has been voted as a part of Encouragement program. Keep up the good work!
Dear reader, follow and support this author, Install Android: https://android.ecency.com, iOS: https://ios.ecency.com mobile app or desktop app for Windows, Mac, Linux: https://desktop.ecency.com
Learn more: https://ecency.com
Join our discord: https://discord.me/ecency