You are viewing a single comment's thread from:

RE: Exploring Antalya Old Town - Every City Has a Story - Kaleiçi Turu (English - Turkish)

in Pinmapple3 years ago (edited)

Evet, müzelerde çekim yaparken cama yansıma olayı oluyor 😀

Benim gibi yapabilirsin. Benim bulduğum çözüm direkt camın karşısından değil sağ ya da sol açılardan fotoğraf çekmek.

resim.png

Müzedeki bu fotoğrafı çok seviyorum. Karşıdan çekince senin dediğin olay oluyor.

Sort:  

bu fotoğrafı ben de çok beğendim 🙂

Benim gibi yapabilirsin. Benim bulduğum çözüm direkt camın karşısından değil sağ ya da sol açılardan fotoğraf çekmek.

evet öyle yapmaya çalışıyorum ama bazen uzak yandaki (o da nasıl bir şeyse artık:) cama yansıyabiliyor :/ ama tekrar denerim..
"her yerde cam var her yerde cam" diye şarkı geliyor aklıma bu anda :D
(yoksa şarkı başka türlü bir şey miydi :)

bana da çok oluyor o. dediğin gibi her yerde cam var 😀 her yerde kar var ❄️ çok sıcak bugün de düşüncesi bile iyi geldi

:) bana da iyi geldi ☃️