Sort:  

yes sir salamat ako na gilista ang saturday mga iring, ang friday katong marketfriday, wedenesday dayon wednesday walk, hopefully mapareha na sa imo ako earnings per blog dagko na kaayo hehe, unsaon diay tuod pagpa upvote ni bobbylee? murag naa siya pirmi sa imo mga posts

Bro ikaw man mao ang nag-refer sa iyaha. Remember? Ingon ka padad-i siya og gamay nga Steem, bisan .01 lang unya i-refer imung post for consideration of an upvote ibutang sa transfer memo. So kada magpost ko kaniadto ako siya padalhan og .01 Steem unya sa memo ako i-refer ang post nako. Usahay iyahang i-upvote. Usahay dili. Sa kadugayan, murag na-automatic naman siya og upvote bisan wala na ko nagrefer sa akoang post. Nakaila pa to sa imuha bro. Sulaya daw padala lang ka .01 Hive. Sa comments ingna siya na before naga-upvote siya sa imu post pero nagbakasyon ka 2 years so nawala ka. Pero karon nag-active na pud ka. Ibutang ang latest post nimu. Buotan man bobbylee. Palangga niya kaayo mga Pilipino. Daghan siya gina-upvote na pinoy.

lagi ako etry ug send ako link ako man gud hunahuna basin bawal na mga in ana like atong mag upvote2 bitaw sauna kato mga upme appreciator, etc