You are viewing a single comment's thread from:

RE: The journey to Sanliurfa and the Dark Side of the Bus - Şanlıurfa'ya yolculuk ve Otobüs'ün Karanlık Tarafı

in Pinmapple2 years ago

2006 senesinin yaz günüydü. Dayımın düğünü için İstanbul’daydım. Dönerken kalabalık olduğumuz için otobüs tercih ettik. İstanbul-Van 24 saat :)) Hayatımdaki son uzun otobüs yolculuğum bu oldu.
Ben teyzem ve iki çocuğu, yengem ve bir çocuğu. Yani 6 kişiydik. Yüklerimiz: 3 valiz, 7 koli ve 2 halı :)) ayy çok komiktik ya.
24 saatlik yolculuğumuz otobüsün iki kez arızalanmasından dolayı 33 saate yükseldi😊
Yazın ortasında sabahın 5’inde ilk arıza Sivas’ta yaşandı. O kadar soğuktu ki kışın ortasında gibiydik.
İkinci ve en kötü arıza da Muş’ta yaşandı. Orada aracı değiştirmek zorunda kaldılar. Muş’tan Van’a kadar belediye otobüsüyle gitmek zorunda kaldık🤦🏻‍♀️☺️
En kötüsü de muavinin bagajdaki yükleri değiştirmesiyle yaşandı. Çocuk o kadar yoruldu ki tüm bagajları yeni otobüse taşırken. Abla diyo yani bu halıların burada ne işi var, Van’da halı mı yok😅😅o kadar haklıydı ki. Her saniyesinde yengem ve teyzeme söylenip durdum zaten bu yüzden☺️
Biraz uzun oldu ama benim için traji komik bir hikaye oldu. Hikayemi paylaşmak için verdiğin fırsattan dolayı teşekkürler🙋🏻‍♀️

Sort:  

Benimkinden daha kötüymüş. Babam da minibüs şoförü olduğu için o muavini o kadar anlıyorum ki 😂. Umarım kimse böyle şeyler yaşamaz ya. Otobüs arızaları çok sıkıntı oluyor. Bir keresinde benim de başıma geldi. Çok kötüydü, şu an anlatmayacağım ama belki başka bir zaman anlatırım 🤣