НЕ нове знайомство

in Team Ukraine2 years ago (edited)

Привіт, спільното.
Ви вже мене знаєте, але я змінила аккаунт. У минулому я була supremewitch. Чому так сталося, розкажу нижче.
Декілька днів тому сталась дуже неприємна ситуація, а саме: декілька моїх постів зазначили як плагіат. Відразу ж хочу сказати, що у цьому прикрому випадку винна тільки я сама. Але про все по порядку.
Я обожнюю вивчати тематику української культури, а особливо міфологію, саме тому останні декілька тижнів я пощу тільки її. Для мене важло ділитися накопиченими знаннями і розповсюджувати українську культуру, а хайв спільнота для цього, як мені здається, ідеально підходить.
Матеріали, які я беру для своїх постів не оригінальні, їх уже уклали до мене. Хоча, я думаю, це і так зрозуміло. Та, я намагаюсь не просто переписати метеріал із книги, інтернет-ресурса тощо, а самій прорефлексувати його та подати його через призму власного бачення, при цьому не змінюючи суть інформації та її правдивості. Такий от момент. Але останні декілька постів я допустилася великої помилки, і отримала миттєве покарання. Діло в тому, що я запостила матеріал, при цьому ніяк його не змінюючи. Я вказала, що взяла його у Валерія Войтовича- дійсно видатного українського письменника та дослідника, працю якого я дуже поважаю. Тому, плагіат. Виправдовуватися не буду, чому я так зробила, але одне скажу- мені вистачило, більше не хочу вдаватися до таких дій.
Мені прикро, що так сталося, я відчуваю свою вину. Але мені хочеться продовжувати писати не тільки про нашу з вами міфологію та культуру, а й про речі, які подобаються. Хочу в майбутньому почати писать про книги: які читала, зараз читаю, або ж планую в майбутньому. Також, зараз пишу фундаментальну роботу по Вікторіанській Англії, тому може щось із цього розкажу, адже тема дуже цікава. Мені так подобаєть кожного дня заходити у ecency, переглядати стрічку, читати щось цікавеньке. Це вже стало невід'ємною частиною мого дня. Не хочеться це все втрачати.
Дізнавшись на гіркому досвіді, як воно буває, тепер буду кожен раз давати посилання на картинки, які я використовую. От тільки в мене є питання, а як бути, якщо я змінила матеріали, то також треба вказувати першоджерело самої ідеї? І як бути, якщо я використовую скріншот? Я буду неабияк вдячна, якщо ви підкажете, як діяти в такій ситуації.
А взагалі, для мене це шанс оновитися, почати щось нове. Я дуже дякую тим, хто залишився зі мною із старого аккаунту, а також новим читачам.
IMG_20210728_211730_782-01.jpeg

Sort:  

Будьте обережні та уважні коли будете писати про мерців чи русалок)) Вони слідкують за Вами... (за дотриманням прав інтелектуальної власності)

Мерці взагалі дуже серйозно підходять до оберігання своєї власності, а інтелектуальної так тим більше))))

Welcome anastasialin!
Ecency is fastest website, mobile and desktop application that improves your experience on Hive.

Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Congratulations @anastasialin! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You distributed more than 10 upvotes.
Your next target is to reach 50 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month - Feedback from Day 21

Обов'язково треба вказувати джерело, звідки ви берете факти, навіть якщо там є ваші роздуми. Те саме з картинками. Так роблять люди в різних англомовних спільнотах. Натомість у нас є кілька акаунтів (не лише ви), які не дають посилань. Через це періодично їх ловлять.
На мою думку керівники спільноти @teamukraine мали б написати правила створення статей і прикріпити їх на верху стрічки. До речі колись так було в іншій укр.спільноті, якої вже не існує.
Адже іноді новачки просто не знають цього і вчаться на власних помилках...

 2 years ago  

У децентралізованих платформах не може бути керівників.
Ви така сама учасниця спільноти Team Ukraine як і всі інші, тому можете зробити свій внесок у її розвиток.
Буде дуже корисно для новачків, якщо ви опишете свій шлях від початківця до успішного користувача та зазначите основні правила платформи HIVE при створенні публікацій.
Такий допис буде розміщено у спільноті Team Ukraine і він буде корисним для нових учасників спільноти.

Йдеться не про керівників, а про адмінів
чи модераторів. У кожній спільноті вони є. І часто є розділ, де прописані правила.
Але я із задоволенням спробую написати свої роздуми та пропозиції в окремій статті.

Зрозуміла, дуже Вам дякую.
Після Інстаграму та Твіттеру це все таким дивним здається. Але це навпаки добре, що у нас розвивається право інтелектуальної власності.