Емоції Рівненського зоопарку — В гостях у левів -- Голодні, але щасливі

in Team Ukraine3 years ago

Емоції Рівненського зоопарку — В гостях у левів - Голодні, але щасливі.

Уявіть, що ви прийшли в ресторан і зробили замовлення.

Вас попросили оплатити весь замовлення відразу, такі правила ресторану.

Ви сіли за стіл, вам принесли мінеральну воду і легкі закуски.

Ви прочекали годину, але ніхто не приніс основне блюдо.

DSC05575.JPG

Ви махали руками, але офіціанти не звертали на вас уваги.

Тоді, ви стали ходити по колу по залу ресторану, пересувати столи й стільці, шуміти та намагатися вирвати мікрофон у музикантів, але це не подіяло.

DSC05574.JPG

Через півтори години, коли ви вже неабияк втомилися бродити по пустельному ресторану з'явився офіціант і сказав, що їх кухар заснув і не може приготувати основне блюдо, а плату, вони повернути не можуть, тому, що на дверях є лічильник відвідувачів ресторану і господар вирішить, що його обікрали.

Що робити, голодні від відсутності вражень, але щасливі, що ми побачили багатьох, інших тварин рівненського зоопарку, ми були змушені розпрощатися зі сплячим левами та піти далі.

DSC05612.JPG

Далі буде!

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg