Емоції Рівненського зоопарку — В гостях у левів - Сонне царство

in Team Ukraine3 years ago

Емоції Рівненського зоопарку — В гостях у левів - Сонне царство.

Напевно, найбільшим очікуванням від відвідування рівненського зоопарку, була зустріч з левами.

Діти дуже хотіли побачити левів і їх звички не на екрані телевізора, а в реальності.

І, тому, вольєр з левами відняв у нас велику частину часу відвідування зоопарку.

Але, це можна було б назвати розчаруванням, якщо не брати до уваги той факт, що любов левів до денного сну, це їх характерна риса і звички).

DSC05571.JPG

Як оглядового майданчика була пропозиція використовувати старий позашляховик, його лобове скло.

DSC05573.JPG

Ми постаралися втиснутися туди та стали чекати, в надії, що леви прокинутися.

DSC05572.JPG

Далі буде!

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg