Нова інтерпретація казки "Рукавичка" - "Підворіття"

in Team Ukraine3 years ago

Нова інтерпретація казки "Рукавичка" - "Підворіття".

DSC07379.JPG

Якось, бігли задушливим містом два маленьких близнюків, кондиціонера Samsung і побачили вони прохолодне підворіття.

О! Ми тут буду жити! - сказали вони та примастились під склепінням вузького, бетонного тунелю.

Тут, в пріприжку, повз скакав кондиціонер LG, і побачив, як добре влаштувалися в підворітті кондиціонери Samsung і попросився переночувати, так і залишився там жити.

Незабаром, важко ступаючи, і перевалюючись з однієї ноги на іншу, повз йшов величезний кондиціонер Phillips.

Дуже йому сподобалася компанія, яка ховалася в тінистому підворітті, і, він захотів жити там же.

Rондиціонери Samsung та LG пручалися, благали його одуматися, адже він зруйнує підворіття і зробить її непрохідною і спекотною, але, Phillips був упертим кондиціонером, він розвернувся задом і втиснувся в вузькі стіни підворіття.

Так вони й живуть, в мирі та злагоді!

DSC07378.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg