Патріотична Морква

in Team Ukraine3 years ago

Патріотична Морква.

20210119144817 1.jpg

Тож не дивно, що в землях волелюбної країни, яка знаходиться в стані війни зі своїм сусідом, виростає патріотична морква.

Мої діти знайшли цю моркву в пакеті, який принесла нам сусідка.

Одна морквина була дуже схожа на тризуб-герб України.

20210119144919 2.jpg

Так, я не соромлюся говорити про те, що Україна знаходиться в стані війни, адже, так воно і є.

Я не вмію виляти хвостом і не хочу посміхатися ворогам, це так.

Я багато спілкувався з покійним Нємцовим, незадовго, до його загибелі, і він, завжди називав речі своїми іменами.

Ця морквина, нагадала мені його слова: Вольниця, яка була на Україні, завжди буде пропостью між волелюбної України і раболіпством Росії.

У Росії у мене багато друзів і моє коріння з Камчатки і Алтаю, але, на одного, розсудливої ​​одного, у мене стало менше, з відходом Нємцова.

Дружба, це така штука, яка, не в силах змусити мене мовчати і висловлювати свою точку зору.

Друзі, або, її приймають, або, ми залишаємося друзями, на відстані, лол.

Мабуть, я досяг того віку, коли, я перестав боятися втратити друзів.

20210119144954 2.jpg

Ось, така, патріотична морква виходить, друзі.

І, це, при тому, що мені не подобається життя в Україні, я хочу її покинути, але, це, не менят суті моїх почуттів і думок.

Photos taken with a Sony Cyber-shot DSC-HX300 camera
I edited a photo in the program PhotoDirector, which I also installed on my smartphone.

Author @barski
Ukraine

For my publications, I do not use stock photographs, it is fundamentally important for me to use photographs that I have made with my own hands for publication and I can name them - authorial work.

You can go to our blog on the Hive platform by clicking on the bee.

bEEEEEEE.jpg

DAILY, HOURLY EARNINGS:

You can earn BITCOINCASH hourly and support me by registering using my referral link: https://evebch.xyz/?ref=66241.

You can earn BITCOINS hourly and support me by registering using my referral link: https://freebitco.in/?r=14720154.

Fast Bitcoin withdrawal to a bank card Ukraine and Russia from the #Hive-Engine and other trading platforms. Verified by me Currency exchange.

Sort:  

Ха, у мене є десь фото такої ж моркви-тризуба, зроблене багато років тому))

) тогда, можно сделать вывод, что это...целый сорт патриотичной морковки

ага 😆