У пошуку вузькоколійки - Запасний шлях

in Team Ukraine3 years ago

У пошуку вузькоколійки - Запасний шлях.

Нарешті, ми підійшли до того місця, де, на запасній колії, стоять вантажні, залізничні платформи.

Потрібно розуміти, що мова йде про вузькоколійку, яку всі жителі нашого міста називають дитячою залізницею.

DSC06596.JPG

Ці платформи нічим не відрізнялися за зовнішнім виглядом, влаштуванню шасі і механізму зчіпки вагонів від того, що ми можемо побачити на звичайних, залізничних коліях.

Єдине, вони були менше масштабу.

Коли я їх побачив, в моїй голові спливли спогади дитинства, той момент, коли на мій День Народження мені подарували іграшкову залізницю, вироблену, в нині, країні що не існує НДР.

Я пам'ятаю, як я розглядав маленькі вагони та платформи й захоплювався дивовижною деталізацією кожного елемента.

Підгонка рейок, які з'єднувалися так само як лезо входить в піхви, була ідеальна і хід поїзда по рейках був плавним і незабутнім.

DSC06598.JPG

Такі моменти, які повертають приємні спогади стоять дуже дорого.

Це коштувало того, що б ми пройшли довгий шлях під палючим сонцем, але, ми ще не все побачили, як то кажуть: "Далі буде!"

DSC06597.JPG

Далі буде.

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg