Як я заробляю на постах)

in Team Ukraine4 years ago (edited)

hiveblogshare.png

Привіт друзі! Сьогодні хочу вам розказати про перемогу! Вчора ввечері я вивів перші 12$ , які отримав за те, що просто писав пости на тему яку люблю в HIVE.
photo_20200527_220145.jpg

Я вже 3 роки веду блог в Instagram та facebook, і там збирав тільки лайки, і вкидував гроші в рекламу. Але на HIVE ти отримуєш гроші за лайки, і твоя творчість приносить реальні кошти! Це шикарно)
IMG_4837.JPG

Я тільки місяць як зареєструвався і раніше думав, що це просто якась забавка, але коли гроші прийшли на карту, то я був щасливий)

Отже як вивести HBD на карту?

Крок 1 виводимо HBD на біржу @cryptex24 ( звісно спочатку треба зареєструватися на ній)
53DbvILC.png

Крок 2 : Виставляємо HBD на продаж по адекватній ціні ( ціну можна бачити по ордерам інших користувачів)
FireShot Capture 027  Cryptex24  www.cryptex24.io.png

Крок 3 : Качаємо додаток GEO на свій смартфон ( реєструємося і підв’язуємо банківську карту)
photo_20200527_194055.jpg

Крок 4 : Виводимо гроші з @cryptex24 на рахунок GEO і переводимо на карту😉

Все ви молодець! Пишемо нові круті статті на актуальні теми і збираємо побільше лайків.
7ohP4GDMGPrU6KTuuW27Tq6en5JYHcVeXL6fAJ1RujUw3NULjf8Ndi8nRka4uUFT8C3KUay8RdDwqvM2sE46kBijCTHZUVehpivh.gif

Всім натхнення!