Пивний експеримент №3 - "Перший прибуток і привід задуматись".

in Team Ukraine3 years ago

Привіт друзі. Нещодавно я писав, що азарт від гри Cryptobrewmaster змусив мене прийняти рішення перестати грати в цю гру. Ось це повідомлення. Згодом я вирішив розпочати своєрідний тоговий експеримент. Ось попередні повідомлення:


"Початок = 17900 CBM"

Пивний експеримент №2 - "Вибір стратегії чи фундаментальний аналіз Cryptobrewmaster"


CBM.jpg


Незважаючи на те, що в минулому повідомленні я писав що буду чекати з торгівлею до 20-го числа. Нагадаю, це своєрідний час Х для ботів. З 20-го числа для того, щоб торгувати в грі потрібно буде мати ось такий паспорт. Звісно, кожен може обрати будь-яке громаданство.


image.png


За період із 8 квітня я встиг здійснити 16 торгових операцій.
Серед них:


Купівля (умовні позначки N – neutral; G – good; O – outstanding; E – Excellent; M – Masterpiece):
1 M карту 2 row barley
158 G карт brewing water
Загалом витратив – 167 CBM


Продаж (умовні позначки N – neutral; G – good; O – outstanding; E – Excellent; M – Masterpiece):
186 О карт brewing water
5 M карт brewing water
50 G карт brewing water
Загалом зароблено – 390,6 CBM

Думаю, ці 2 дні можна занести до активу, з точки зору торгівлі. До того ж, тепер я маю одне спостереження – Карти продовжують активно скуповувати, а активність на ринку навіть перевищила мої очікування.



Link to vote for @cranium as a witness

Useful link

Exchanges
Binance | Poloniex | Huobi | Cryptex24 | Ionomi | Okex | Bitwired | Qtrade | Kuna
Cryptogames
Doctor Who | Oceanplanet | c24 games | Splinterlands | Cryptobrewmaster | Exodegame | Rabona
Cryptoblogs
HIVE | STEEM | lbry.tv | noise.cash


Без имени1.jpg


Sort:  

Congratulations @cranium.leo! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 6000 upvotes.
Your next target is to reach 7000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Wow, thanks for the stats.

Posted Using LeoFinance Beta