Сryptobrewmaster пасивна нагорода за вікенд #16 (3 HIVE + 11 cards + 30 ASH)

in Team Ukraine3 years ago

Багато людей мріють про пасивний прибуток. В грі @cryptobrewmaster є така опція. Доступною вона стає, псля того як ви потрапите до топ 10 гравців із найбільшою к-тю токенів CBM на рахунку. Як не крути, а це є прикладом того, як капітал створює новий капітал :D


Link


По закінченню 16-го сезону, в якому я прийммав пасивну участь, я отримав 11 карт, які так і не встиг зберегти у вигляді скриншоту.


На цьому тижні відбулось досить багат нововведень, про я кі вже неодноразо вписали і розробники гри і її активні гравці. особисто мені, дуже сподобалась новина стосовно того, що змінено відсотки отримання карток у використанні виробництв. Чому? Все через те, що це приносить значно більше цінності тим картам, що я вже маю та тим картам, що я отримую в якості щотижневих винагород. Ну, якось так.


Давайте подивимось які місця мені вдалось посісти:
  1. Wholesaler - Зав'язав
  2. Busy Bee - Зав'язав
  3. Top manufactures - Зав'язав
  4. Resourse Producer - Зав'язав
  5. Suanday Wealthy Brewmaster - 6 місце / 3 HIVE + 11 cards + 30 ASH
  6. Top brewerley - Зав'язав
  7. BEER DRINKER - Зав'язав

Сумарно 3 HIVE + 11 cards + 30 ASH



Link to vote for @cranium as a witness

Useful link

Exchanges
Binance | Poloniex | Huobi | Cryptex24 | Ionomi | Okex | Bitwired | Qtrade | Kuna | WhiteBIT
Cryptogames
Doctor Who | Oceanplanet | c24 games | Splinterlands | Cryptobrewmaster | Exodegame | Rabona
Cryptoblogs
HIVE | STEEM | lbry.tv | noise.cash


Без имени1.jpg